Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld! Jeg har tenkt å kjøpe en hårkur, det er virkelig på tide. Har ganske tørt, farget tykt hår. Jeg har lest litt på forumet, og det virker som om folk er fornøyd med Kerastase Masquintense og Redken all soft heavy cream. Lurer på om noen her har testet begge disse? Isåfall; hvilken synes dere er ALLER best av disse alternativene? Eller er det ikke så stor forskjell?

:klø:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

På mitt mye-fargede hår er det faktisk Elvital sin orange hårkur for farget hår som har fungert, og jeg har prøvd både Redken og Kerastase.

Skrevet

vil bare si at jeg er frisør og vil anbefale deg kerastase. redken er oppskrytt i norge i likhet med tigi-produktene. I norge har disse merkene blitt markedsført som at de er skikkelig bra kvalitetsprodukter men kommer en til england og andre steder er det kerastase som gjelder. nå tror dere nok jeg driver reklame, men det er jo en grunn til at redken og tigi er rimelig på LF, det er jo bare i norge det er dyrt.

Gjest Malina
Skrevet

Kerastase Masquintense(den orange) er kjempe bra, og de har to ulike for tynt og tykt hår. Jeg har bare prøvd den for tynt hår,men regner med at den for tykt hår er like bra ;) Den lukter godt og gir både proteiner(bra hvis du har bleket håret feks) og det er kjempe mykt etterpå. Drøy boks også,forresten.

Jeg har testet All Soft også- både hårkur og leave-in. Begge var gode og gjorde det de lovet,men allikevel foretrekker jeg Kerastase.

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med de ulike kurene fra Joico. Får kjøpt de på LF også.

Skrevet

Redken all soft heavy cream er iallefall veldig bra! Har ikke testet Kerastase hittil, men den står øverst på "testlista", så jeg skal kjøpe den neste gang jeg handler fra lookfantastic.

Skrevet
Redken all soft heavy cream er iallefall veldig bra! Har ikke testet Kerastase hittil, men den står øverst på "testlista", så jeg skal kjøpe den neste gang jeg handler fra lookfantastic.

Du sparer ikke noe særlig på å handle Kerastase fra Lookfantastic, så det er like greit å kjøpe det hos frisøren.

• 4 måneder senere...
Skrevet

De selger jo Kerastase på strawberrynet også.

Skrevet

Vi har ganske lik hårtype. Kerastase...definitivt.

redken sin legger seg som en smørje utenpå håret mitt i allefall. Kerastase sin trekker inn og gjør det som silke.

Skrevet
Jeg er kjempefornøyd med de ulike kurene fra Joico. Får kjøpt de på LF også.

Proteinkuren der i fra (K-pak) er super og kan brukes før en fuktighetskur.

Skrevet

Er Kerastase et L'oreal-produkt?

Skrevet
De selger jo Kerastase på strawberrynet også.

Du sparer nødvendigvis ikke noe særlig på å kjøpe Kerastase der heller. Jeg ville ha spart nøyaktig to kroner på mitt siste innkjøp av Kerastase Nutritive Oleo-Relax på SN sammenlignet med og kjøpt det hos frisør. Men det kan naturligvis være at dette varierer fra produkt til produkt.

Skrevet

Nå bruker jeg Redken All soft, men skal tilbake igjen til Kerastase når jeg skal kjøpe nytt. Redken er helt ok, men Kerastase er utvilsomt min favoritt :)

Skrevet

Kuren Dynamite fra Fudge er også veldig bra.

Skrevet

Redken er også et L'oreal produkt.

Skrevet
Proteinkuren der i fra (K-pak) er super og kan brukes før en fuktighetskur.

Joico K-Pak er super!!

Dynamite fra Fudge synes jeg var helt elendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...