Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med foundation fra estee lauder? Lyst til å prøve en derfra. Prøvd mange forskjellige merker,men finner liksom ikke den ultimate..... Den må være ganske dekkende....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med det merket, men kan anbefale Cliniques "Superbalanced Makeup". Den dekker ganske bra, men ser naturlig ut og sitter godt. I alle fall synes jeg at den er veldig bra.

Den jevner ut fargen i ansiktet og dekker småkviser eller andre "flekker" greit.

Skrevet

Jeg har en fra estee lauder som heter "individualist". Liker den veldig godt. Den er mer dekkende enn Helena Rubinsteins color clone f.eks. Nyansen passer dessuten så bra til hudtonen min.

Skrevet

Eller Id bare minerals hvor en kan regulere selv hvor dekkende en vil ha det

Gjest Malina
Skrevet
Noen som har erfaring med foundation fra estee lauder? Lyst til å prøve en derfra. Prøvd mange forskjellige merker,men finner liksom ikke den ultimate..... Den må være ganske dekkende....

Gå på forskjellige parfymerier og få noen små prøver på forundation. Siden mange foundations er nokså dyre,er det greit å være sikker på at den du ender opp med passer din hud og ønsker. :)

Skrevet

Jeg kan ikke få anbefalt mineralfoundation nok jeg da....

I.d Bare Escentuals eller Pure Lux - verdt å prøve !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...