Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 vet ikke om det er her det passer inn,men sp.mål er. pleier babyer å reagere ved å få mye luft/vondt i magen om vi spiser salat? kinakål eller isbergsalat?
Rannva Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Det heter at du ikke bør spise kål, herunder kinakål. Salat har jeg ikke hørt noe om. Men babyer reagerer ulikt på ulike matvarer, så det kan være lurt å prøve seg forsiktig frem. Kjipt å styre unna jordbær en hel sesong detsom babyen faktisk ikke reagerer på det..
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 ja....jeg fikk nettopp vite at blomkål også ikke er så bra,da gkk det opp for meg hvorfor hun har vært grinete...... takk for svar,da skal jeg innta ett godt måltid med salat. misunner alle som spiser jordbær,ja ja jeg for kose meg med vannmelon
Chiquita Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 Min lille reagerer på salat - også kjempesmå mengder Og frisk frukt i mengder (to epler, f.eks - en går bra)
Siam Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 Og min reagerte ikke på noen ting, så det er jo ikke helt sikkert at du trenger å være så forsiktig med hva du spiser. Nyfødtes mager kan være litt i ulage uansett hva du spiser, magen er jo tross alt ikke vant til å få mat. Olivers mage ble plutselig helt fin da han var rundt 8 uker, før det var han litt plaget med luft. Men du sier ingen ting om alderen på babyen, så dette var kanske et sidespor.
Musemor Skrevet 4. august 2006 #6 Skrevet 4. august 2006 Jeg vil anefale deg å prøve deg litt frem, babyer reagerer så forskjellig. Sønnen min reagerte kun en gang gang, og da spiste jeg grønnsakssuppe med flere grønnsaker som gir luft i magen... Har ellers spist som normalt.
Gjest gjest trådstarter Skrevet 5. august 2006 #7 Skrevet 5. august 2006 takk jeg spiste litt salat i går og foreløbig er det ikke noe reaksjon, jeg er ellers veldig forsiktig med hva jeg spiser og ser på ingrediensene på mat,ønsker ikke at hun skal ha vondt,og den griningen er ikke noe kjekk,men takk for tips hun er 7 uker forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå