Gjest splæsj Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Jeg lurer på hva som er billigst? Snakker ikke om kneipp, men sunt brød.
Arkana Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Det kommer vel litt an på hva du har i brødet. Nøyer du deg med grovt mel, gjær og vann blir det absolutt billigere. Skal du ha mye ekstra i (og det er jo det som gjør hjemmebakt brød spennende og godt) som nøtter, solsikkefrø, havregryn, linfrø, yoghurt naturell, kli osv blir det jo dyrere, men jeg er faktisk litt usikker på om det er billigere fremdeles.
anetted Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 Hvis du feks skal bake ingers rugbrød eller fedon brød blir det ganske dyrt for de er mange ingredienser som man vanligvis ikke har i skapet. Men det er ne med den gode flelsen av å ha gjort noe selv, den kan ikke kjøpes for penger....
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #4 Skrevet 5. august 2006 Når du kjøper et ferdigbrød, betaler man også litt lønn til bakeren + strøm til steking... Så hvis du regner at du bruker av tiden din (1 time +) så er det vel ikke så lønnsomt å bake hjemme. Men det er gøy, og for meg er baking en hobby som jeg koser meg med. Ikke lett å sammenligne, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå