Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal en tur til oslo og lurer på hvor jeg kan handle med noen kg for mye?? Gjerne litt god kvalitet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må kanskje si litt mer om hva du er ute etter og hvilken størrelse du har? Jeg kan sikkert anbefale deg en kjerringbutikk som moren min bruker, men jeg har en følelse av at det ikke var det du mente...

Skrevet

Ja, det var litt vagt...

Jeg bruker gjerne de største str i butikker som vic, voice, b-young, sand. Noen ganger holder large, mens i andre plagg blir den største str for liten.

Tenker på butikker som har merker som er kjent for å være romslige, som feks Gant.

Er så kjipt å gå inn i butikker hvor alle klærne er kjempe små..(opplevd det på ferie i frankrike for å si det sånn.)

Klærne kan være i høyere prisklasse enn de nevnte butikkene ovenfor.

Gjest Huldali
Skrevet

HM har en egen kolleksjon for stor mote hvis jeg ikke husker feil. Lindex har også det.

Skrevet

Ja, men der finner jeg i alle fall ikke noe fint... Da blir det heller fra den ordinære kolleksjonene i de butikkene.

Jeg er ikke fra oslo, så tenkte det kanskje eksisterte en butikk med vekt på merker som er gode i str eller noe sånt.

Jeg liker feks gant, dog her jeg bor har butikken som fører merket kanskje tre ulike plagg av det.

Skrevet

Du finner Gant på Aker Brygge, men de har ikke verdens største utvalg der heller. Vika Terassen har noen gode damebutikker med bra størrelser. B2 i Frognerveien er veldig flinke til å hjelpe å finne klær som passer i snitt og størrelse, og da er ikke Filippa K og Bruuns Bazaar langt unna. Vil faktisk anbefale Nederste del av Frognerveien + Skovveien fremfor Bogstadveien. Karl Johan er bortkastet.

Skrevet

Ligger en i Akersgata rett overnfor Egertorget, og en i Bogstadveien over Sykkeldelisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...