Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selve skoen var fin og enkel, kunne godt ha hatt dem selv, men jeg liker ikke sømmene oppå skoen.

Skrevet

Grei sko å bruke på jobb. Ikke helt min stil privat.

Skrevet

Jag gillar den. En fin sko att ha till dräkt på jobbet, eller till jeans. Det är min stil, jag skulle definitivt prova den - satt den bra och priset var rätt så fick den följa med hem :)

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg likte dem ikke i det hele tatt...

Skrevet

Likte heller ikke sømmene, ellers ser de ut som skoene jeg bruker på jobb ;)

Skrevet
Selve skoen var fin og enkel, kunne godt ha hatt dem selv, men jeg liker ikke sømmene oppå skoen.

Signerer på denne. :)

Skrevet

gammeldagse, med alt for tykk hel, og det er ikke skinn så de kommer til å stinke.

Sats på noe mere klassik.

Skrevet

likte de, hater tynne hæler så de kunne jeg vurdert selv og sømmene gjorde at de ikke ble så utrolig helt vanlige.

Skrevet (endret)

Helt sikkert en fin sko til dress feks, men jeg liker ikke den stilen i det hele tatt. Hadde ikke kommet på min fot. Blir litt voksen i uttrykket for meg. Men tror den vil være fin til en voksen dame.

Endret av Kitz
Skrevet

Min første tanke: Ser ut som mammas sko, og absolutt ikke noe jeg ville brukt, fordi de ikke passer min stil overhodet. Om man har en klassisk, voksen stil så ser jeg ikke noe feil med de, men de er jo litt kjedelige..

Skrevet

Kjærring-sko ja ;) . Veldig kjedelige, og de hadde aldri blitt med meg hjem fra butikken. Tror ikke jeg hadde lagt merke til de i butikken heller forresten, jeg går glatt forbi hyllene med slike sko.

Skrevet

Kjerring-aktige, lite originale og heller ikke oppsiktsvekkende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...