Søtpotita Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Eg treng eit nytt ansiktsvatn og ser at denne er billig på SN. Men er lotion eit produkt som skal vaskast av? Og er det tjukk konsistens?
Søtpotita Skrevet 4. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 4. august 2006 Forresten nokon som kan anbefala eit godt ansiktsvatn frå Dermalogica? Har blandingshud, kan få småkviser og bli feit i t-sona. I kinna kan eg bli ganske tørr. Nokon gode forslag?
Gjest elze ii Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 Clinique Clarifying Lotion har konsistens som ansiktsvann, eller toner om du vil. Tas på bomullsdott, skylles ikke av. Jeg bruker den som bare heter Mild clarifying lotion, de andre (nummer fra 1-4?) inneholder alkohol og kan tørke ut huden. Dermalogica har bare en toner/ansiktsvann - den i sprayflaske som jeg ikke husker hva heter akkurat nå ... Multi-Active Toner var det visst. Jeg synes ikke den er spesielt god, og jeg har også blandingshud. Dvs. den er behagelig å påføre, men gjør ingenting. Special Cleansing Gel som ble nevnt over er en rens, ikke ansiktsvann. Men den er god!
Aiv Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 aaa.. jeg fikk det til at det stod rens Men jeg liker nå toneren fra dermalogica.. Men smaken er vel som baken!
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #6 Skrevet 4. august 2006 Mild clarifying lotion er litt tykkere enn andre ansiktsvann, men absolutt ikke tyktflytende. Dette er min livsredder. Huden min, blandingshud med litt tørre kinn, blir helt krakilsk om jeg ikke bruker den regelmessig. Nå om sommeren trenger jeg ikke å bruke fuktighetskrem om morgenen, da denne er litt fuktgivende,
Gjest Gjest_Bergen_* Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Jeg fikk en prøve på Clinique sin 3-trinnsserie på et parfymeri for en stund tilbake. Jeg er ganske sikker på at jeg fikk Clarifying Lotion 3 i denne prøvepakken. Jeg har ikke så altfor fet hud, bare litt skinn på nesen av og til. Jeg syns nummer 3 var god til min hud, og jeg kunne raskt se at porene ble mindre. Men jeg ser at flere på forumet klager over 3-trinnsserien fra Clinique, spesielt Clarifying Lotion fordi den inneholder så mye alkohol. Jeg brukte jo denne bare i et par dager, så jeg vet ikke. Mitt spørsmål er: Er det noen her inne som bruker Clarifying Lotion 3? Hva slags hud har dere, og hvordan har den blitt ved bruk av dette ansiktsvannet? Jeg har tenkt å kjøpe Clarifying Lotion, og da egentlig nummer 3. Men jeg heller litt mot å kjøpe nummer 2, for å "være på den sikre siden". Jeg er redd at Mild Clarifying Lotion vil være for mild for meg og mine porer. På Cinique sine sider står det at nummer 3 er for kombinasjon til fet hud, men på beauty4net står det at nummer 2 er for kombinasjon til fet hud.
Impala Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har fet hud og store porer, og bruker cliniques 3-trinns system. Men jeg bruker Mild Clarifying Lotion og ikke nummer 3 som jeg "egentlig" skulle brukt, og det funker helt ypperlig for min hud. Syns den nummer 3 var alt for sterk og sved, men den milde gjør huden min kjempefin, og jeg plages ikke lenger med at jeg er veldig blank
Gjest Borghild Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Clinique er superbra! Digger den 3-trinns serien. Men jeg var så dum å prøve toneren i nr 4 en gang og da føltes det som huden min ble svidd av! Nr 2 er best. Jeg har vanskelig hud. Både tørr, fet og sensitiv på en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå