majva Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Ser ut til, at jeg har vært for sent ute med å bestille biletter i år. Jeg og ei veninne skulle dit, men alle gjennomgangsbiletter er allerede utsolgt Blir langt å reise bare for lørdagen også! Noen som har gode ideer på hvor vi kan finne biletter? Har allerede tenkt å annonsere på nettet snarest. Noen som har fått biletter til OHS før om årene som har noen gode tips? Neste år blir det bestilling på dagen de legger ut biletter
Gjest Blære ikke reg Skrevet 5. august 2006 #2 Skrevet 5. august 2006 Kjøp endags biletter. Selv om 3 endagsbiletter er dyrere en gjennomgangsbilett så blir det fort mye dyrere og handle svartebørs
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 ts her... var raskt ute å svarte på annonse, så fikk gjennomgangsbilett med super plassering. Var noen lapper over utsalgspris, men verd det pga plassering. Er glad jeg fikk billett såpass billig, for inntrykket nå er at de blir dyrere og dyrere for hver dag. neste år blir det å være ute i god tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå