Gjest Lea Skrevet 3. januar 2003 #1 Skrevet 3. januar 2003 Jeg skal på ferie snart og kunne tenke meg litt underlag. Men kassa er nesten tom og jeg har ikke for mye penger å bruke på solarium. (Sparer alt jeg har til ferien ). Er det noen som vet om et sted der de har rimelige soltimer og greie senger? Må i være lett tilgjengelig mht parkering og/eller kollektivt og ikke på vestkanten. Gjerne i området Jernbanetorget, Gamlebyen, Manglerud, Bryn, Ryen, Lambertseter, Holtet eller noe sånt. Har brukt "Brun og Blid" tidligere, men synes at det blir litt dyrt der i lengden.
Tusenfryd Skrevet 3. januar 2003 #2 Skrevet 3. januar 2003 Solstudioet på Ensjø er slett ikke verst - hvis man ser bort fra at man må gå gjennom bingoen... skjønner? Men jeg vet ikke hva prisen er nå, har ikke brukt det på lenge. Samme med Brun og blid - ja, det koster - men jeg har også prøvd sånne jallasteder - hos frisører og sånn, og det er trangt og man blir ikke brun. Så selv om det koster mindre penger, spørs det om du får så mye for pengene...
xeyes Skrevet 3. januar 2003 #3 Skrevet 3. januar 2003 Har du vært borte på det "nye" solgreiene på manglerud? Der hvor det er sånn videobutikk? (Har ikke vært der ennå så jeg vet ikke pris) Hva syns du om solhuset på bryn-senteret da? Der syns jeg det er greit. MEN alle sånne store kjeder har somregel lik pris da. Må vel heller gå på sånne som på bingoen på ensjø.. Lykketil a :D x
Gjest Lea Skrevet 3. januar 2003 #4 Skrevet 3. januar 2003 Har ikke vært på solhuset på Brynsenteret jeg. Visste ikke om det en gang Men jeg har sett at de har senger på Christiania Video på Manglerud ja. Ligger litt "dumt" til for min del. Skal ta en titt på Brynsenteret jeg.. Takk for tips!
chimp Skrevet 4. januar 2003 #5 Skrevet 4. januar 2003 Muligens ikke relevant for deg, men bare for å ha nevnt d; Friskis&Svettis har solsenger på treningssenteret i Munkedamsveien i Vika.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå