Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Åååh dere MÅ ikke glemme å skru på tvnorge om en halvtime ;D Alle i bikini og oh my god, kor stilig! Håper det er 4 jenter og en mann i dag, det er kjedelig omvendt. Mannfolkene er ikke så sure kjerringer
Gjest gjesta Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 åååå heeeerreguuuud! noen som så den ene berta? casandra alltid lurt på om noen er som bimboer blir spilt i filmer, men det var det jammen meg... hjelp
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 Bahahaha! Stakkar hun alenemora da, hvorfor røk hun ut så tidlig
Gjest gjesta Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 virka mer normal hu ja... men cassandra tok kaka! ante ikke at folk kunne være så rare og dumme. Jeeeeez...
Rosenrød Skrevet 4. august 2006 #6 Skrevet 4. august 2006 Blæh, jeg får aldri se elimidate for her er det lokale sendinger da..... Søren og!
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2006 #7 Skrevet 5. august 2006 dusteprogram. ← Beklager at jeg har en forkjærlighet for parodier.
Gjest Cosmic Girl Skrevet 5. august 2006 #8 Skrevet 5. august 2006 Så vanlige Elimidate akkurat nå, og der var det 1 jente og 4 gutter. Kjedelig. Gutter er ikke like flinke til å være underholdende som jentene på det programmet. De er jo helt gale!! Og guttene som velger er alltid så utrolig enkle. Har inntrykk av at de velger de som viser mest hud, som har de største puppene, og som er mest villig til å kline og #¤"## med han.
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2006 #9 Skrevet 5. august 2006 Ja, ikke sant? Forutsigbart, men morsomt ;D Fikk bare sett runde 4 av elimidate i sta Glemte det var lørdag buhu. For en dansestil på dem. Og for en alkoholiker!
Beam Skrevet 5. august 2006 #10 Skrevet 5. august 2006 Ånei, har jeg gått glipp av det. Elimidate er et de mer morsomme programmer på TV. Alltid spennende å se hvor lite klær jentene har på, hvem som først kaster seg over den ekle fyren for å kline med han, og ikke mins å høre på all dritten de har å si om hverandre.
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2006 #11 Skrevet 5. august 2006 :-D Ja! Så er det alltid ei eller annen som ankommer daten i bare bikinien!
MarianneE Skrevet 6. august 2006 #12 Skrevet 6. august 2006 Hva skulle vi gjort uten trash-tv? Next på TV3 er like "bra", nesten bedre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå