Gjest Kardemomme Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Der var vi også blitt prøvere. Dette blir spennende.... Skal ha mensen den 9. august, håper den ikke kommer!!!!!
~Belle~ Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 Velkommen som prøver, og lykke til med prøvingen
Gjest Kardemomme Skrevet 8. august 2006 #7 Skrevet 8. august 2006 Nei, det gikk ikke denne gangen. Mensen kom i morges Er lei meg, men skjønte at det ikke kom til å bli klaff med en gang, så jeg må bare holde mote oppe og håpe at mensen uteblir neste måned (det føles som en evighet til). Å alt ser så mørkt ut akkurat nå...
Gjest Prøver Skrevet 8. august 2006 #8 Skrevet 8. august 2006 Du må nok pent smøre deg med en god del tålmodighet Det er ikke så enkelt som man tror. Men lykke til med prøving!
Impala Skrevet 9. august 2006 #9 Skrevet 9. august 2006 Det var dumt med mensen Men opp med hodet, og tenkt positivt, så skal du se det klaffer før du aner
Cymbidium Skrevet 9. august 2006 #10 Skrevet 9. august 2006 Nei, det gikk ikke denne gangen. Mensen kom i morges Er lei meg, men skjønte at det ikke kom til å bli klaff med en gang, så jeg må bare holde mote oppe og håpe at mensen uteblir neste måned (det føles som en evighet til). Å alt ser så mørkt ut akkurat nå... ← Det er ikke noe gøy å få mensen, nei Men dere er jo bare såvidt begynt. Opp med hodet, du kan jo bli fort gravid selv om det ikke klaffet denne gangen. Lykke til i neste pp!
Gjest Kardemomme Skrevet 10. august 2006 #11 Skrevet 10. august 2006 Takk for svar og oppmuntring. Nei, jeg må bare smøre meg med tålmodighet, selv om det er vanskelig til tider. Synes dagene mot eggeløsning går uendelig sakte. Greit å kunne dele tankene mine her inne...
iselin Skrevet 11. august 2006 #12 Skrevet 11. august 2006 Hei Gopia! Kjedelig md mensen,det skjønner jeg,men opp med hodet og prøv igjen.Vet ikke hvor lenge dere har prøvd,men de sier da at det er vanlig med et halt års prøvetid for de fleste(ihvertfall)... Men vi blir så forventningsfulle når vi endelig har bestemt oss...Og det er ikke lett staggnere den. Jeg er også en prøver Har 2 jenter på 11-13 år fra før,ogtrodde at dette skulle jeg ta helt med ro.....Men det er klart at forventningen er der,og jeg må jo si det er litt nedtur når mensen kom ,men så tenker jeg vi har jo bare prøvd i 2 mnd..... Er det første din??Blir vel litt annerledes hvis det er første gang...Med tanke på meg selv første gang.... Ønsker dere lykke til Vi får backe hverandre opp så godt vi kan....... KLEM
Gjest Kardemomme Skrevet 11. august 2006 #13 Skrevet 11. august 2006 Hei Gopia! Kjedelig md mensen,det skjønner jeg,men opp med hodet og prøv igjen.Vet ikke hvor lenge dere har prøvd,men de sier da at det er vanlig med et halt års prøvetid for de fleste(ihvertfall)... Men vi blir så forventningsfulle når vi endelig har bestemt oss...Og det er ikke lett staggnere den. Jeg er også en prøver Har 2 jenter på 11-13 år fra før,ogtrodde at dette skulle jeg ta helt med ro.....Men det er klart at forventningen er der,og jeg må jo si det er litt nedtur når mensen kom ,men så tenker jeg vi har jo bare prøvd i 2 mnd..... Er det første din??Blir vel litt annerledes hvis det er første gang...Med tanke på meg selv første gang.... Ønsker dere lykke til Vi får backe hverandre opp så godt vi kan....... KLEM ← Tusen takk for oppmuntringen, det hjalp Ja, det er første gangen for oss, så forventingene er høye. Den ene dagen er jeg glad for å være i gang, neste dag er jeg lei meg for at tida går så sakte (så humøret svinger litt, selv om jeg burde være fornøyd og glede meg til det som skal skje).
iselin Skrevet 11. august 2006 #14 Skrevet 11. august 2006 (endret) Syns det høres som du tenker fornyftig jeg Er det egentlig så rart at vi er spendte,vi skal jo bære fram et liv,hvem ville ikke vært spendt...?...Vi blir akkurat som barn igjen... Her sitter jeg og forteller ungene når det gjeller forskjellige ting at de må ta det med ro.Bla. så reiser vi til Bulgaria 31 august,og sier at det er jo ikke lenge,bare 3 uker til....(de gleder seg veldig)Så sitter jeg her å venter ikke bare på det,men men noe helt annet å ...... Og syns egentlig det er veeeeldig lenge til......Vi voksne er rare . Jeg har en jobb hvor jeg treffer mange mennesker,og tro du at jeg legger merke til alle med mager.....,el barnevogner...Har også ei jeg er tanta til som fikk i påsken,så når jeg er der blir jeg værtfall babysyk... Jentene har i grunn mast lenge og jeg har alltid sakt at 3 hadde vært fint.Og endelig er tiden kommet.....Og forventningene er der akkurat som første og andre gang....... Nå går jeg bare å venter til 21 august,så for vi se om det da er skjedd noe... Endret 11. august 2006 av iselin
Gjest Kardemomme Skrevet 12. august 2006 #15 Skrevet 12. august 2006 Syns det høres som du tenker fornyftig jeg Er det egentlig så rart at vi er spendte,vi skal jo bære fram et liv,hvem ville ikke vært spendt...?...Vi blir akkurat som barn igjen... Her sitter jeg og forteller ungene når det gjeller forskjellige ting at de må ta det med ro.Bla. så reiser vi til Bulgaria 31 august,og sier at det er jo ikke lenge,bare 3 uker til....(de gleder seg veldig)Så sitter jeg her å venter ikke bare på det,men men noe helt annet å ...... Og syns egentlig det er veeeeldig lenge til......Vi voksne er rare . Jeg har en jobb hvor jeg treffer mange mennesker,og tro du at jeg legger merke til alle med mager.....,el barnevogner...Har også ei jeg er tanta til som fikk i påsken,så når jeg er der blir jeg værtfall babysyk... Jentene har i grunn mast lenge og jeg har alltid sakt at 3 hadde vært fint.Og endelig er tiden kommet.....Og forventningene er der akkurat som første og andre gang....... Nå går jeg bare å venter til 21 august,så for vi se om det da er skjedd noe... ← Lykke til! Blir spennende å se hva som skjer fremmover...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå