Gå til innhold

Utløsning

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Kosegutt

Hei, jeg er nysgjerrig på hva jenter generelt liker mht mannens utøsning, dvs at han "spruter". De fleste jenter jeg har vært sammen med har vært glad i masse sug og slikk :D, et par har syntes det har vært pirrende å se at jeg sptuter, men bare en av dem har virkelig vært glad i ta imot det hele i munnen. Men, hun elsket det, sugde meg tom og slikket meg stiv etterpå, og likte også å bli sprutet på, - ansiktet, brystene, maven - , og likte også "kjenne på" sæden etterpå. Er det uvanlig å like det så godt, eller har jeg ikke opplevd dette oftere fordi jeg ikke har tatt initiativ til å snakke om det? Selv liker jeg godt å slikke den jeg elsker med, fra et langt og oppbyggende forspill til eventuelt å slikke de herlige saftene til hun kommer.

Sæd er jo 100% rent, men er det likevel noe ubehagelig ved det?

Og ellers, takk for flotte sider! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Alle har jo forskjellig sædmengde ved utløsning.

Selv er det variabelt hos meg, jo lengre og mer intenst jeg holder på, jo mer sæd kommer det. Kommer også an på om jeg har hatt utløsning dagene i forveien. Eller hvor kåt jeg var i utgangspunktet.

Har alltid forskjellig sødmengde hver gang, noen ganger spruter jeg, andre ganger ikke.

Syns det er greiest når det ikke kommer så mye jeg, slipper jeg å tørke av dama.

Svarte ikke på spørsmålet ditt jeg.. fordi jeg er mann. :hoho: :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er spektakulært å se på når en mann kommer. Kraftfullt og flott.

Det kan også være ok å få satsen i ansiktet, fordi det kjennes intimt og frekt ut. Jeg, for min del, er ikke en stor tilhenger av å svelge unna, men han kan godt få komme i munnen min. Pleier å ha et håndkle ved siden av, slik at jeg kan tørke det av uten å svelge. Har svelget noen få ganger, men synes det fungerer best når jeg kan få "slippe" det ut igjen etterpå.

Sæd er ikke ubehagelig. Men når det kommer mye, så kan det som sagt bli litt drygt å svelge unna.

En av de tingene jeg fantaserer mest om, er en mann som kommer. Stilig å høre på, stilig å se på og ikke minst så er det deilig å se hvordan kroppen knyter seg og løser seg opp i orgasmen. Nam!!

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for mit vedkommende er det forskelligt hvordan jeg vil ha det, nogle gange synes jeg det er helt vildt og godt ander gange vil jeg bare elske stille og roligt, og ander gange har jeg måske ikke selv lyst på sex men har lyst til at kose om gutten min :D

som fyr nr 2 sagde så variere det jo med mængden og det samme er kan jeg sige om smagen, har igennem årene været sammen med nogle stykker som faktisk ikke smagte godt, måske vores kemi ikke stemte jeg ved ikke, men min samboer har jeg ikke noget at udsætte på...

håber du blev lidt kloger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å se og kjenne og føle at mannen får utløsning - enten i meg, på meg, eller i munnen min.

Akkurat HVA jeg vil er avhengig av situasjonen og tidspunktet: Innimellom er det bare det beste i hele verden å se han sprute og HVOR han treffer likegyldig, innimellom er det min ønskedrøm å kjenne han sprute I meg og noen ganger er det beste jeg vet å få alt i munnnen...

OG, uansett er det absolutt ultimatum å se han vri seg i ekstase - ukontrollert og i den absolutte nytelse - uansett hvor sæden spruter...! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pervmann25

Siden jeg er mann så kanskje jeg ikke skulle svart på dette men gjør det nå uansett ;)

Tror jeg har en liten fetish når det kommer til sæd. Liker best å komme inni dama mi, liker å se at den renner ut etterpå å at hun leker med blandingen av våre safter.

Har alltid fantasert om å slikke i meg saftene som renner ut av henne etter at jeg har kommet inni henne men vet ikke hvordan hun ville reagert på det, så har ikke turt å ta det opp med henne. Vil ikke få noe sånn "Æsj...Hva er det du driver med din perverse.....?" tilbake. Vi har ikke vært i lag så lenge enda ;)

Hvordan ville dere jenter her inne ha reagert på dette?

Vet ikke helt hvorfor, men det bare tenner meg. Er kanskje litt rar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Herlig

Hei, du ønsker deg vel helst svar fra jenter, men jeg svarer nå likevel.....

De jenter jeg har vært sammen har vært forskjellige når det gjelder å ville ta satsen i munnen. Tror imidlertid det er viktig å snakke om dette (som alt annet), det kan fort endre situasjonen/bryte noen barrierer. Jeg er selv samboer med en jente som var uvillig til å la meg komme i munnen, og jeg slo meg til ro med det. Men, etter at vi kom hjem fra fest engang var hun kjempetent og det endte med at hun sugde meg av to ganger den natta. Siden har hun elsket det, og hun liker også at jeg slikker opp sæd fra kroppen eller kjønnet hennes for deretter å kysse henne slik at vi deler det hele. Synes selv det smaker lite (ikke vondt iallfall).

En annen ting vi begge tenner på er at jeg spruter inn i hennes åpne munn, hun lar deretter mye av sæden bli der (avhengig av hvor mye jeg har sprutet), og suger meg videre en stund mens sæden renner nedover staken slik at hun på en måte slikker den opp mange ganger. Aldeles herlig!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du nu får du svar fra en kvinde :D synes helt klart at du skal fortælle din partner dine lyst, det er vigtig.

jeg synes ikke det er noget yrk eller ash omkring det, alle de safter vi har i kroppe er jo helt naturlige og total ufarlige, folk bliver tændt af forskellige ting og ikke noget at være flov over så bare tal med kæresten og lykke til :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt noe problem med sæd jeg. Hverken på innsiden eller utsiden av kroppen. Om jeg suger en mann til utløsning svelger jeg det, for det smaker da ikke vondt....Og jeg har merket meg at de karene jeg har vært sammen med blir innmari tent av det at de kan komme i munnen min....Og jeg liker følelsen av at jeg har gjort noe "ekstra" for dem, istedet for at jeg synes det er storveis og så blir de skuffet...Men jeg har mange venninner som ikke liker det i det hele tatt. Ei jeg kjenner har aldri klart tanken på å suge en mann heller, og hun har vært altiv i over 10 år hun.....så om det er noen som ikke liker det skal man respektere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prippen

Jeg svelger sjelden, synes det er sexy å SE kjæresten min "fire away"! (Dessuten brekker jeg meg hele tiden hvis jeg blir overraska (og det er jo ikke særlig sexy... :tunge1:)

Det har litt å si om det er kaldt eller varmt også (i rommet altså.. HUFF, dette hørtes veldig PRAKTISK ut.......) da er det super-sexy at han spruter på meg. Ellers blir det bare styr og håndkle-leting .....BRRRRRR...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hverken svelger eller vil ha sæd i munnen......liker absolutt ikke tanken og har ikke tenkt å prøve..... :-? er jeg en av de få kanskje.....?? :roll:

Kan godt få spruten på magen eller brystene......gjør meg ingenting...men i munnen eller ansiktet forsåvidt...nei takk... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, Solskinnsbarn.... har aldri helt skjønt dette med at enkelte nesten MÅ ha dama til å svelge eller ta hele satsen i ansiktet. Jeg synes det er visuelt deilig å se på at ei jente gjør det godt for meg på den måten, men om hun avslutter med hånd, svelger eller tar det i ansiktet er egentlig likegyldig. Det er litt spennende å ha forsøkt alt, men jeg kunne aldri ha tenkt meg å spørre ei jente som så ukomfortabel ut med slik, om hun allikevel kunne tenke seg å gjøre det... for MIN skyld.... Liker man det ikke, så liker man det ikke... Så greit er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...