Gjest Gjest_Litjtuppa_* Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Hvem skal ha slike brystbuketter egentlig? Brudgommen så klart, og brudens far. Og forloveren? Da blir det bare igjen brudgommens far av de nærmeste, da må jo nesten han få også? Hva gjør dere, hva er vanlig? Hm.. :klø:
Lassie Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Vi glemte helt av det vi, så det bvar kun brudgommen som hadde hos oss. Men jeg tror det er i utgangspunktet brudgommen, brudgommens forlover og brudens far som skal ha, men er ikke sikker...
Gjest Cosmic Girl Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 Tror det er brudgommen, brudens far og brudgommens forlover som skal ha. Vi har droppet sistnevnte, fordi vi følte vi da også burde kjøpe til min forlover.. Aner ikke hvor mye disse tingene koster, men vi synes vi har brukt så mye penger at vi nå begynner å spare inn. Og å ha dette til hans forlover og min forlover så vi som unødvendig
superlove Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 Vi skal ha til: -Brudgommen -Brudgommens forlover -Brudens far -Brudesvennen
Elise_ Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 Jeg bestilte til brudgom, brudgommens forlover og min far, men pga misforståelser så fikk ikke min far, men min forlover fikk i stedet.
beibe Skrevet 5. august 2006 #6 Skrevet 5. august 2006 Vi skal ha til: -Brudgommen -Brudgommens forlover -Brudens far -Brudesvennen ← Sånn hadde vi det og
MarianneHR Skrevet 5. august 2006 #7 Skrevet 5. august 2006 Vi hadde: Brudgommen Brudgommens forlover Brudens far Brudgommens far - brydde oss ikke om hva som var "riktig", gjorde det vi ønsket
razmatazz Skrevet 5. august 2006 #8 Skrevet 5. august 2006 Vi hadde: Brudgommen Brudgommens forlover Brudens far Brudgommens far - brydde oss ikke om hva som var "riktig", gjorde det vi ønsket ← Vi skal ha det samme. Koster 150 kr per stykk, så en ekstra til brudgommens far var vil ikke gjøre det største innhugget i reservene. Ellers har vi sånne "blomsterarmbånd" tli min forlover, min mor og brudgommens søster (mor er død). Tror det blir veldig fint
Gjest Gjest_milla_* Skrevet 5. august 2006 #9 Skrevet 5. august 2006 Vi hadde til: -brudgom -brudgoms forlover -brudens far -brudgommens far -brudesven Det er kanskje ikke vanlig at brudgommens far skal ha, men vi ville det, så slik ble det! Våre kostet ca. 100 kr pr. stk så en hundrelapp fra eller til ble liksom ikke noe spørsmål. milla
Gjest Cosmic Girl Skrevet 5. august 2006 #10 Skrevet 5. august 2006 Ser de fleste av dere kjøpte for 100-150 kr. Vi sjekket 3-4 steder og fikk opplyst en pris på 4-600 kr. Tror jeg må sjekke priser litt nærmere når jeg ser dere alle har fått det mye billigere. Skjønner ikke hvordan noen enkle blomster kan koste så mye...
Gjest Litjtuppa ii Skrevet 5. august 2006 #11 Skrevet 5. august 2006 Ser det er litt forskjellig hva folk gjør her. Tror det blir så vi tar en bukett til svigerfar også, så det ikke blir bare han som ikke får liksom. Tror han syns det er litt stas
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #12 Skrevet 10. august 2006 4-600 kroner hørtes jo voldsomt ut! Min mor tar fra 80,- og oppover hun
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #13 Skrevet 10. august 2006 Hos oss skal min forlovede ha og sønnen vår. Tenkte litt på forlover og min far og men siden vi er så få ser det litt teit ut at det kun er 2 menn som ikke har....så da blir det bare og vår sønn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå