Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #1 Del Skrevet 4. august 2006 På byen en kveld spøkte jeg og en venninne (les: pulevenn..) om å dra på tur sammen... Dagen derpå ble det ikke noe snakk om.. Nå har det seg sånn at jeg vet hun skal dra alene.. Jeg kunne virkelig tenke meg å bli med.. Tenkte å sende en SMS.. men trenger å formulere den slik at hvis hun ikke vil ha meg med.. at det ikke blir at hun avviser meg... Egentlig helt dust.. men har ikke lyst til å ødelegge den "dealen" vi har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupplupp Skrevet 4. august 2006 #2 Del Skrevet 4. august 2006 Nåh? Hvordan blir det med turen vi skulle på?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #3 Del Skrevet 4. august 2006 Det er egentlig litt vanskelig å svare på da man selvfølgelig ikke selv har sett hvordan den spøken dagen før ble mottatt og hvordan jenta er. Vanligvis så ville jeg nok tro jenta hadde invitert en pulevenn der og da om hun ikke ønsket å dra alene, men om hun er veldig sjenert så er det jo også samtidig mulig hun ikke inveterted deg av den grunn. Risky uansett synes jeg, men muligens du kan prøve noe alla "Alene tur eller? Hilsen Turgutten " Da kan du jo få et nei uten at det direkte er et avslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 4. august 2006 #4 Del Skrevet 4. august 2006 Det spørs jo hva hun skal på tur da? Er det en tur til en venninne eller skal hun bare alene på tur, liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #5 Del Skrevet 4. august 2006 På tur alene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 4. august 2006 #6 Del Skrevet 4. august 2006 Spør om hun trenger anstand på turen. Vær obs på at det ikke er sikkert at hun reiser alene. Det kan jo hende at du ikke er den eneste kompisen hun har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå