Gå til innhold

hva er det gutta liker?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det dere gutter liker at vi jenter gjør med dere i senga (eventuelt andre steder...)? Hva er det som tenner dere? Hvor og hvordan liker dere å bli berørt? Hvor liker dere best å ha sex, er det noen steder som er mer pirrende enn andre? Er det noen leketøy dere liker å bruke? Hvilken stilling foretrekker dere, og hvorfor? Hva er det dere liker rett og slett?

Bare nyskjerrig, kanskje jeg får noen ideer som jeg kan teste ut på kjæresten min! Føler at vi liksom har vært innom de fleste stillinger, og at det fort blir det samme. Har veldig lyst til å overraske han på en eller annen måte, men vet ikke helt hvordan, noen som har noen ideer? Hvis det er noen jenter å som vil fortelle hva de gjør med sine kjære, er det bare å komme med det! :ironi:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi liker at dere tar initiativ.

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Er enig med innlegget over, at dama tar initiativ er veldig pirrende.

Jeg liker også veldig godt å bli "kost" med. Det er kanskje en vanlig oppfatning at for mange menn teller den "kjødlige sexen" mest, altså å få tømt seg og så legge seg til å sove.

Mulig det, men jeg må også ha en del sensualitet. Kosing, kyss på kinn, biting i øret, generelt det å bli tatt på. Stryking over brystkassa etc.

Tror de fleste menn liker å bli tatt på og kost med faktisk, tror de fleste av oss prøver å være litt mer macho enn vi egentlig er.

Men ellers så elsker selvfølgelig vi menn deilig sex, og jeg tror alle er veldig svake for (les ELSKER) at dama tar staken i munnen. Eller at hun tar litt kontroll og rir gutten selvfølgelig. Tror ALLE liker dette.

Håper dette ikke ble for dumt da, men jeg vet ihvertfall at alle mine kamerater liker det som er nevnt overnfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...