Hilde Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Sambo skal i bryllup i Hellas til en barndomskompis han ikke har hatt noe særlig kontakt med på en stund (noen år). Brudgommen skal gifte seg med en gresk dame, og opphold/reise betales av gjestene selv. Han aner ikke hvor mye han bør gi i gave, og det vet ikke jeg heller. Han skal dra sammen med en annen kompis, og jeg foreslo at de kunne spleise på en gave til ca 1000. De mente det hørtes lite ut, hva tror dere..? Og HVA skal de kjøpe? Brudeparet bor i London, og ønsker seg derfor ingen store ting, siden det må fraktes.
Xania Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Har ikke noe godt forslag til hva de kan kjøpe, men synes ikke det hørtes lite ut med en gave til ca 1000 kr fra de to sammen.
marsy Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 de betaler jo for reise og opphold selv, så jeg tror ikke jeg hadde brukt så veldig mye på gave.
Arwen Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 Synes 1000 kroner hørtes passe ut jeg. Går det an å gi de gavekort på et eller annet sted i London?
Hilde Skrevet 4. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2006 Jepp, det går jo an å gi et gavekort.. Men de har lyst til å ha med en liten ting også. Spørs om det kanskje ikke blir litt for vanskelig gitt.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #7 Skrevet 4. august 2006 Hva med et sånt mastercard da som et betaler inn penger på? Det får en sikkert i London også. Der kan en vel velge litt motiver og sånt også.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #8 Skrevet 4. august 2006 Gavekort + lysestaker gavekort + fat gavekort + brunost, spekeskinke????
Gjest Gjest_Tessa_* Skrevet 4. august 2006 #9 Skrevet 4. august 2006 1000 kr er mer enn nok! Hvis det går an med gavekort er det sikkert det lureste. Kjøp for all del ikke noe stort eller noe i glass/porselen! Det blir til syvende og sist mer til bry enn hyggelig, da gavene jo skal transporteres senere.
Pasha Skrevet 4. august 2006 #10 Skrevet 4. august 2006 Synes det holder med 1000 kr. reise og opphold koster tross alt litt i seg selv. men hva aner jeg ikke...
liv Skrevet 4. august 2006 #11 Skrevet 4. august 2006 (endret) Hva med å ta bilde av gaven og få gaven sendt hjem til de i stede for å ta den med til Hellas? Endret 4. august 2006 av liv
Gjest Fruktfat Skrevet 5. august 2006 #12 Skrevet 5. august 2006 Og HVA skal de kjøpe? Brudeparet bor i London, og ønsker seg derfor ingen store ting, siden det må fraktes. ← jeg har fått høre at penger er vanlig bryllupsgave i hellas.
Gjest Virvel Skrevet 6. august 2006 #13 Skrevet 6. august 2006 Var i bryllup i utlandet tidligere i år og betalte også reise og opphold selv. Tror vi brukte 1500-2000 på gaven, og det var da fra hele familien (fire personer).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå