Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Men det måtte jeg ikke! Jeg har hatt ustabile sykluser, spotting i 9-10 dager før mens, smerter som har gjort at jeg har ønsket å dø osv osv. Ingen kunne finne noen årsak - eller løsning. Jeg har vært hos mange gode leger, og eneste jeg fikk var resept på sterke smertestillende. That's it. Men jeg slo meg ikke til ro med det! Jeg tenkte som så at kanskje jeg trengte tilskudd av noe, så jeg gikk til en helsekostforretning som er kjent for godt personell, og snakket med dem. De listst opp ting jeg KANSKJE trengte, men rådet meg til å ta kontakt med ei dame som er homeopat og driver med øreakupunktur. Okei, så jeg gjorde det. Måtte gå gjennom hele livshistorien, føler jeg, men det gikk jo greit. Small price to pay. Jge fikk et homeopatisk middel, og dama stakk i ørene mine. Så ble jeg satt på magnesium, sink og nattlysolje. Guess what?!?! Jeg kan stille klokka etter når jeg får mensen! Jeg har litt brunlig utflod den siste dagen før, mot nesten to uker med småblødninger tidligere. Nå kanskje jeg blir gravid - hvis jeg har vært så på tur tidligere, er det ikke rart at ingen spire har festet seg. Bare et tips - gjør som meg. Livet blir bedre når hormonene er i orden. (tror jeg sambo kan skrive under på og... hehe)
Glossy Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Jeg har også vært hos en slik dame nå. Hun kunne med en gang si at p-pillene mine fremdeles hang igjen i kroppen. Og at jeg spiste mye feil som igjen resulterete i at magen jobbet så mye at den ikke orket en graviditet enda. Så jeg fikk mye gode råd, mye god hjelp og skal dit igjen rundt EL for å få akupunktur slik at jeg har en skikkelig eggløsning. Er heeelt enig med TS, at dette er virkelig verdt å prøve. Jeg har ikke vært prøver i veldig mange mnd, men nok til at jeg ville prøve litt forskjellig. Anbefaller iallefall dette!!
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 Men hvordan kommer man i kontakt med en homeopat????
Glossy Skrevet 5. august 2006 #4 Skrevet 5. august 2006 Jeg søkte på gule sider og fant en i område her jeg bor. Så bare ringte jeg å bestilte time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå