Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Hvorfor står pusen å drar labben langs gulvet ved matskåla? sett han har gjort det ofte... han gjør aldri dette noe andre steder i huset...
Vendelin Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Våre puser gjør også det, virker som de skal samle sammen det som har falt utenfor skåla. (Selv om det sjeldent ligger noe der.) Jeg har tolket det som en "spare-til-seinere sammen-soping"
Gjest Gjest_Gamle gode 10na_* Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 Det gjør mine puser også, ikke bare ved matskåla med etter at de har vært i kattedoen også. Lillepus har til alt overmål en snedig måte å drikke vann på...... han legger frempoten nedi vannskåla, tar den opp og så slikker han i seg vannet. Forstå det den som kan.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 tror det har noen med at de "graver" det ned til en senere anledning. "jeg er mett, men har mat til overs som jeg skal spise senere".
Bobeline Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 Det gjør mine puser også, ikke bare ved matskåla med etter at de har vært i kattedoen også. Lillepus har til alt overmål en snedig måte å drikke vann på...... han legger frempoten nedi vannskåla, tar den opp og så slikker han i seg vannet. Forstå det den som kan. ← Katten vår gjør noe av det samme. Hun tar opp våtforet og prøver å få av den våte sausen før hun spiser det fra poten... Ellers har jeg lagt merke til at hun prøver å grave ned lorten i gulvet hvis jeg ikke er rask nok under skifting av do...
Arkana Skrevet 4. august 2006 #6 Skrevet 4. august 2006 tror det har noen med at de "graver" det ned til en senere anledning. "jeg er mett, men har mat til overs som jeg skal spise senere". ← Ja, det tror jeg også. Vår pus gjør også slik.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #7 Skrevet 4. august 2006 tror det har noen med at de "graver" det ned til en senere anledning. "jeg er mett, men har mat til overs som jeg skal spise senere". ← dette er riktig i følge den katteboka jeg har lest i
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #8 Skrevet 6. august 2006 De sparer resten til senere, selvfølgelig!! kattelogikk.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #9 Skrevet 6. august 2006 Det gjør mine puser også, ikke bare ved matskåla med etter at de har vært i kattedoen også. Lillepus har til alt overmål en snedig måte å drikke vann på...... han legger frempoten nedi vannskåla, tar den opp og så slikker han i seg vannet. Forstå det den som kan. ← Bruk en farge som går ann å lese da.
Saeria Skrevet 6. august 2006 #10 Skrevet 6. august 2006 Da er katta mi LAT! Han skufler maten av fatet med snuten når han spiser, men gidder ikke samle det. Han lar det ligge, og jeg kan bare glemme å tro at han kommer til å spise det senere. Å nei du! Da er ikke maten god nok lengre.
Smella Skrevet 6. august 2006 #11 Skrevet 6. august 2006 Da er katta mi LAT! Han skufler maten av fatet med snuten når han spiser, men gidder ikke samle det. Han lar det ligge, og jeg kan bare glemme å tro at han kommer til å spise det senere. Å nei du! Da er ikke maten god nok lengre. ← Hiv det oppå og ta bittelitt nytt å blande inni? Funker av og til her.. Samme som når tørrfôret ligger en stund,rører jeg i det og av og til tømmer noen nye biter oppå.
Gamle gode 10na Skrevet 7. august 2006 #12 Skrevet 7. august 2006 Bruk en farge som går ann å lese da. ← Nuhvel, andre brukere har tydeligvis klart å lese, kanskje du burde sjekke synet
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #13 Skrevet 7. august 2006 De gjør det for å markere, med duftkjertlene de har på poten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå