Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som har noen erfaringer med Lush? Skal til stockholm, og vet de har flere butikker der, men vet ikke om noen som har prøvd disse produktene, er litt nysgjerrig! Hørt man kan blande sammen selv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer og litt på dette, reiser til London om ei uke og har litt lyst til å prøve noen produkter fra Lush. Men butikkene deres lukter STERKT....

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, butikken lukter sterkt, men akk så forførende..... :ler:

Har prøvd litt forkjellig faktisk. Dream Cream er veldig god, spesielt på tørre flekker. Forøvrig liker jeg "Buffy, the backside slayer" skrubben godt, litt grove korn, men myyyyyk hud etterpå:) De faste såpene er forøvrig også veldig gode, og tørker ikke ut ihvertfall.

Produktene lukter litt, men synes ikke at det henger veldig igjen på kroppen etter bruk.

Hm... kanskje jeg må en tur innom Lush idag ja... :sjenert:

Skrevet

De har en utrolig herlig bodylotion som heter Karma Kream (det skrives faktisk slik ;) ), god konsistens og litt krydderaktig duft, uten at den blir fryktelig tung.

Lemon Flutter er en veldig fet krem, til bruk på tørre albuer o.l., dufter deilig av sitron.

Skrevet

De har en kjempefin ansiktskrem som heter Cèleste. Tror den er for ømfintlig hud.

Har prøvd forskjellige shampokaker, ansiktsmasker og andre ting. Veldig fornøyd med alt sammen.

Skulle ønske vi hadde Lush i Norge også....

Skrevet (endret)

Sympathy for the Skin bodylotion er kjempegod. Dusjsåpene er også herlige, og badebombene hvis du har badekar. Derimot var ikke spesielt fornøyd med øyekrem og fotkrem derfra. Leppepomadene er forresten også gode.

Jeg liker Lush og prøver å stikke innom når jeg er på tur, men butikkene lukter kraftig, ja!

Endret av Elze
Gjest Elfrida
Skrevet

Alt jeg har kjøpt fra Lush har jeg vært kjempefornyød med. Særlig såpene og badeproduktene er supre. Men man må like litt dufter, de er ikke sånn parfymetunge syns jeg, men det lukter jo en del.

Jeg har ikke prøvd noen av ansiktsproduktene.

Skrevet

Lukta er så intens så intens... Montro om de som jobber der for lukttillegg??

De første gangene jeg gikk forbi den butikken ble jeg kjempebetatt... Etterhvert som jeg gikk forbi den butikken dag etter dag år etter år så ble lukta motbydelig. :(

Men jeg regner med at den er grei så lenge man bare er på besøk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...