Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #1 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg returnerte gjeldsbrevet mitt på tirsdag. Det står at det ikke er mottatt på mine sider. Noen sm vet hvor lang tid det tar før de får registrert gjeldsbrevet mottatt og overfører pengene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krista83 Skrevet 4. august 2006 #2 Del Skrevet 4. august 2006 Må man returnere gjeldsbrev? For meg er det ikke første året jeg søker lån og stipend, tror ikke jeg returnerte noe i fjor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beam Skrevet 4. august 2006 #3 Del Skrevet 4. august 2006 Gjeldsbrev må signeres og returneres før du får penger. Har studert i seks år og gjort dette hvert år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobeline Skrevet 4. august 2006 #4 Del Skrevet 4. august 2006 Postgangen tar en til to dager. Postet du brevet før postavgang samme dag, blir det tirsdag, onsdag og torsdag. Postet du brevet etter postavgang, legges det til en dag til. Hvor lang tid det tar for Lånekassen å registrere ditt svar avhenger nok også av mengden svarkort de har mottatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobeline Skrevet 4. august 2006 #5 Del Skrevet 4. august 2006 Må man returnere gjeldsbrev? For meg er det ikke første året jeg søker lån og stipend, tror ikke jeg returnerte noe i fjor... ← Du har nok gjort det. Reglene rundt gjeldsbrev er svært strenge, og det gjøres ikke unntak for disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå