jenta27 Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Da kan jeg melde meg inn i symptomjeger klubben. Jeg lovet meg selv å ikke kjenne etter, men klarte jeg å la være? Å nei da. Jeg har i hodet mitt vært gravid i 1 uke allerede jeg...... Symptomer: Ekkel følelse i underlivet. Følelsen av å være oppblåst Hatt noen stikninger både på venstre og høyre side... Selv om jeg er overbevist på at jeg er gravid, så tviler jeg vel egentlig på det. Hvorfor skal vi være så heldige og bli gravide på 1. forsøk da? Har jo vært VELDIG uforsiktige før, men ikke blitt gravid da. Så etter eggløsningsslimet for første gang denne måneden, men syns det er vanskelig. Tror ikke jeg har tydelig eggløsningsslim jeg. Har veldig stabile sykluser på 28 dager (selv om de den siste månedene har variert litt mellom 27-29). Kjenner vanligvis ikke eggløsningen. Denne måneden så tror jeg at jeg hadde eggløsningsslim på dag 11, for på dag 12 var det hvertfall blitt kremaktig og absolutt ingen eggløsningsslim, mens på dag 11 var det litt sånn som dere kloke jenter har beskrevet før. Vi hadde kosestund dag 7,9,11,13,16....... håper det holder da? Trodde jo i utgangspunktet at jeg skulle ha eggløsning på dag 14 da, siden jeg har 28 dagers syklser.... Ja, ja, det er bare og vente i tålmodighet. IKM er på torsdag om 6 dager.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå