Gå til innhold

hvordan bruke de dyre kremer?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan man tar i bruk de dyre ansiktskremene osv. Har nå kjøpt inn MD Formulations, og der synes jeg hver dråpe koster flesk! :ler: I instruksen står det jo "påfør ansiktet", men det jeg lurer på er hvor mye man skal påføre ansiktet? Vil jo ikke ta på for lite slik at jeg ikke får effekt, men har hørt at det går an å ta på for mye også,.....en hudpleier sa til meg at jeg antagelig tok på for mye, da jeg ikke fikk ønsket effekt av Decleor produkter f.eks... mente en kremporsjon så stor som en ert var passe, men....

Så noen som vet hvor mye og hvordan jeg skal påføre følgende:

-MD Formulations Vit. C Clearing Complex (eller no sånt)

-Decleor natt krem av noe slag (yljang ylang balm :sjenert: )

-MD Formulations Peeling kit med ulike serumer (dyyre serumer i smååå tuber)

-MD Forte fuktighetskrem grad III med masse syrer i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, prøv deg ut, produktene er ofte dyre, men drøys, så du trenger ikke klæsse på med produkter, bruk fingertuppene, de er varme sannt, og da vil kremen oxo bli varm som gjør at prossesen går fortere og kremen trekker seg raskere inn :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

clearing complex brukte jeg på nesen for å få rene porer,virket godt ,men det skal jo bare en liten prikk til.

At du har kjøpt MD forte nr 3 er litt hårreisende....

Har du kjøpt på nettet?

Har du brukt 1 og 2 først i et par år ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du også bruker toner før du tar på krem, så blir huden ganske glatt(våt), noe som igjen fører til at du får kremen på lettere og ikke trenger så mye i forhold til om huden var helt tørr når du tar den på.. Det synes ihvertfall jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...