Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Skulle de ikke komme i høst?? NOen som vet når??
ZIBRA Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Ska åpne i august sto d på hjemmesiden.. Men jeg bor rett ved siden av og det ser ikke akkurat ferdig ut... Lengter!!!!
Arwen Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 Ska åpne i august sto d på hjemmesiden.. Men jeg bor rett ved siden av og det ser ikke akkurat ferdig ut... Lengter!!!! ← Hvor finner du det på hjemmesiden? Jeg har bare lest september. http://n24.no/oppogfrem/article1353301.ece
Gjest Malina Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 Ska åpne i august sto d på hjemmesiden.. Men jeg bor rett ved siden av og det ser ikke akkurat ferdig ut... Lengter!!!! ← Hvor i byen skal det åpne?
Gjest Alive Skrevet 4. august 2006 #6 Skrevet 4. august 2006 Hvor i byen skal det åpne? ← Bogstadveien på Majorstua
ZIBRA Skrevet 4. august 2006 #7 Skrevet 4. august 2006 Hmmm... Er helt sikker på at jeg lest det.. Men ser mer ut som september nå ja. Ser også på internetsøk at det har stått både begynnelsen av året og i sommer... Så vi får vel håpe de åpner snart!!
Gjest Chloe Skrevet 4. august 2006 #8 Skrevet 4. august 2006 DIT SKAL JEG!!!! På åpningsdagen ! Dere som bor med utsikt til stedet,- husk å holde oss oppdatert!!
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #9 Skrevet 4. august 2006 Hvor i bogstadveien er det de skal åpne? Er det nedenfor hotell gyldenløve, der hvor fotobutikken lå tidligere?
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #10 Skrevet 4. august 2006 DUMME oslo-heldiggriser. få ZARA til trondheim også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå