Arina Skrevet 3. januar 2003 #1 Del Skrevet 3. januar 2003 Har dere noen morsomme spill å anbefale til PS2? Hva med f.eks The sims, fins de ? eller noe lignende?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. januar 2003 #2 Del Skrevet 4. januar 2003 Hvilken type spill liker du? Jack and Daxter (tror det er sånn det skrives) er et eventyr/plattform-spill som ble spillt av alle her; fra 11 år og oppover. Et variert og bra spill. Ungene har rundet det, mens mor henger etter Jeg fikk et spill til jul; Project Zero. Dette spillet har anbefalt 18-årsgrense fordi det er så skummelt. Du skal "jage" spøkelser. Jeg skvetter, ler av redsel og storkoser meg SSX Tricky er et utrolig bra snowboard-spill. Anbefales det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 4. januar 2003 #3 Del Skrevet 4. januar 2003 SSX og SSX-Tricky er kjempebra, morsomme spill. Har begge to jeg :D . Ellers liker jeg Resident Evil-spillene, men de er litt "lange" og kan være vanskelige.. masse pang-pang og zombier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå