Gjest Tweek Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Jeg er ser på alle, hehe har sett alle LOST, og famile guy. Fint for dager meg sitte inne vær!
Gjest Sativa Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 LOOOOOOOOST!!! Har sett alle, men følger ikke med på My name is earl, og Frustrert fruer. Har i tilleg lastet ned noen serie fra nettet, som jeg har sett alt av, Den ene kommer på tv3 i høst tror jeg, og heter WEEDS. Handler om en husmor som dealer dop. Er gode skuespillere, og en skikkelig dramaserie. I tillegg har jeg sett "Huff". Handler om en psykiater og hans føkka opp familie. Vi anbefale begge to.
Gjest Sativa Skrevet 4. august 2006 #6 Skrevet 4. august 2006 Haha, nå har jeg noe nytt å se på ← Jeppers, det har du vettu. To sesonger med Huff og en med Weeds. Burde glede deg :-)
Gjest Tweek Skrevet 4. august 2006 #7 Skrevet 4. august 2006 Er det ikke snart Tweek legge seg tid? ← sjaddap!
Colargol Skrevet 4. august 2006 #8 Skrevet 4. august 2006 Har vel sett på dem alle litt sånn til og fra, men datt av lasset med Lost da de starta å reklamere for sesong 3. Jeg mener, hvorfor i alle dager lage 3 sesonger++ om de folka? Kjempe spennende i starten, var helt hekta men tiden gikke og det skjedde ingenting...bare ny sesong på ny sesong...Det blir jo bare så evinnelig kjedelig at de aldri får svar på sine spm. og jabbajabba osv. osv.! Men Simpsons har jeg sett på i alle år, fra jeg var "ung" så den må bli vinneren her, den er en klassiker med Futurama som god "etterfølger" -laget av samme folka! Frustrerte fruer er morsomt da, men South Park kommer nok på 2.plass!
Gjest Tweek Skrevet 4. august 2006 #9 Skrevet 4. august 2006 South Park ← ja vi begge har sanne fete south park avatar
Wonders Skrevet 4. august 2006 #10 Skrevet 4. august 2006 Simpelthen fordi jeg ikke ser på annet enn LOST av disse!
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #12 Skrevet 4. august 2006 Er det ikke snart Tweek legge seg tid? ← Fy søren for et fittetre du framstiller deg selv som!
Gjest King James Skrevet 4. august 2006 #15 Skrevet 4. august 2006 The Simpsons ( men Family Guy rett bak )
Fiol Skrevet 4. august 2006 #16 Skrevet 4. august 2006 Vanskelig å bare velge en her ja, men ble Simpsons da. Det er artig! ^^
HoneyHoney Skrevet 4. august 2006 #17 Skrevet 4. august 2006 Ser på Frustrerte Fruer og Lost. Vet ikke hvorvidt jeg gidder å følge med på enda en episode av Lost, men... Gleder meg også til Weeds. Men hvorfor er ikke Prison Break med her?
Gjest gjesten Skrevet 4. august 2006 #18 Skrevet 4. august 2006 Simpsons tett følgt av South Park. De andre kan bare være borte fra lista. Savner forresten Futurama på lista.
Gjest Tweek Skrevet 4. august 2006 #19 Skrevet 4. august 2006 Ser på Frustrerte Fruer og Lost. Vet ikke hvorvidt jeg gidder å følge med på enda en episode av Lost, men... Gleder meg også til Weeds. Men hvorfor er ikke Prison Break med her? ← Ja, selv om lost er bra, så i sesong 2 har de tatt helt av, og det er ikke like bra som 1 sesong! men jeg har ikke sett på prison break, derfor er ikke det med.. Simpsons tett følgt av South Park. De andre kan bare være borte fra lista. Savner forresten Futurama på lista. ← De som er på lista, er det fordi jeg ser på de, hehe er ikke noe fan av futurama egentlig, men så på det før. da var det alltid pacific blue etterfulgt av futurama på sommernettene
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #20 Skrevet 4. august 2006 Jeg ser bare på Frustrerte Fruer jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå