Gå til innhold

Ny IKEA-katalog på www.ikea.se

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ville bare informere alle nysgjerrige damer, som i likhet med meg selv har problemer med å vente på den nye ikea-katalogen, om at den nye katalogen nå er lagt ut på de svenske sidene. Den norske katalogen er helt lik (det var hvertfall fjorårets).

Ikea Sverige

Enjoy!

:hoppe:

Endret av eterem
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kult! Alltid gøy med ny katalog! :-D

Skrevet

Det gikk så sakte å bla sidene at jeg gav opp på rundt 30...

Skrevet

Endelig kom den der :) Jeg har vært inne og sjekka før.... Det er flere som er utålmodige ja.

Skrevet
Det gikk så sakte å bla sidene at jeg gav opp på rundt 30...

Gikk veldig greit her, så jeg har bladd meg gjennom hele. Er kanskje litt skuffet, men så har jeg allerede sett mange av nyhetene IRL på varhuset da... Mulig det blir som tidligere år da behovene gjerne melder seg etter hvert som jeg får bladd meg frem og tilbake i papirutgaven :sjenert: ...

Gjest seroxata
Skrevet

jeg ble vill!!! de har AKKURAT de garderobeskapene jeg er ute etter!! *danse vilt*

Skrevet
jeg ble vill!!! de har AKKURAT de garderobeskapene jeg er ute etter!! *danse vilt*

Tror jeg vet hvilke også! ;) Malm? Selv har jeg funnet denne lysekronen som jeg har "ommøblert" til å passe perfekt hos meg!

Gjest seroxata
Skrevet

malm? jeg må se om jeg finner de.. jeg tenkte på hopen hjørnegarderobeskapet :D:D passer perfekt på soverommet :)

flott lysekrone forresten :)

Skrevet

Jeg har linket til feil lysekrone, seroxata! Sender deg link på PM med "min" lysekrone siden bildet er tatt privat! Hopen er forresten ikke dum, nei!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...