Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle gå på en utstiling i morgen ettermiddag, siden det er 1 årsdagen vår, men de fleste stenger jo 5! er det noen som vet om noen som er åpent litt lenger? moderne kunst, eller helst design?!

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet (endret)

Hvis det er i Oslo, har Kunstindustrimuseet disse åpningstidene:

Kunstindustrimuseet

Tirsdag, onsdag, fredag: 11.00-17.00, torsdag: 11.00-20.00, lørdag og søndag: 12.00-16.00. Mandag: stengt

Der er det utstilling om skandinavisk design, i tillegg til de faste utstillingene.

Museet for samtidskunst har en utstilling med Per Spook nå, og har disse åpningstidene:

Tirsdag, onsdag, fredag: 10.00-18.00, torsdag: 10.00-20.00, lørdag og søndag: 10.00-17.00. Mandag: stengt

Endret av LilSweetie
Skrevet

ja, var den på kunstindustrimuseet jeg hadde så lyst til å se, men kjæresten jobber til halv 5.. du vet ikke om noen andre, som er oppe lenger? :)

Skrevet

Det er lørdag i morgen, det kan kanskje bli et lite problem med å finne noe som har åpent lenge da.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Sjekket andre museer jeg liker i Oslo nå, men ser ut til at nesten alle stenger klokken fem på fredager... Munchmuseet og Nasjonalgalleriet stenger senere, men det var vel ikke det du ville på?

Så da tror jeg Samtidskunstmuseet er det nærmeste...

Gjest LilSweetie
Skrevet
Det er lørdag i morgen, det kan kanskje bli et lite problem med å finne noe som har åpent lenge da.

Men hun skrev innlegget i går, så det er snakk om i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...