gard Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Hei Er det bare jeg som synes det er litt rart når man feirer jul i TV serier og det vises midt på sommeren her hjemme? Idag i "Bones" var det julefeiring og det blir litt feil når man sitter i t-skjorte og shorts og ser på. Kan de ikke prøve å matche sesongene litt bedre?
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Helt enig at det føles rart... og ikke bare det, jeg synes det er nærmest ubehagelig...ihvertfall å høre julemusikk. Har en liten tanteunge som fant fram sin jule cd og begynte å spille den. Jeg fikk vanskeligheter med å forklare hvorfor han ikke fikk høre den, men lov fikk han ikke.
Fiol Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 Hmm, er litt unaturlig ja, men om de er midt i en sesong blir det litt dumt og slutte og sende hele greia pga at det blir jul i serien. Når serien ofte har en sammenheng fra gang til gang og, er det kanskje litt vanskelig å få det til.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 Helt enig. Synes ofte det hoper seg opp med juleepisoder i flere serier om sommeren. Blir så rart. Kan se slike om vår og høst, men sommertida blir det for sært.
Daria Skrevet 4. august 2006 #6 Skrevet 4. august 2006 Problemet er vel gjerne at de norske kanalene vil sende seriene så snart som mulig, og hvis de skal matche sesongene, må de jo vente nesten et år. Og antall episoder pr sesong før og etter juleepisoden klaffer vel ikke nødvendigvis med hvordan det passer å sende dem her heller. Men ja, det blir litt sært innimellom...
Gjest gjesta Skrevet 4. august 2006 #7 Skrevet 4. august 2006 sånne episoder kunne de starter å vist i november, når folk begynner å glede seg til jul og advent ikke er så langt unna. midt på sommeren blir bare teit synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå