Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om Body Butter er veldig fet?

Jeg tenkte å kjøpe en boks, men hvis den er velsig fet vil jeg ikke ha den.

(Mulig jeg er litt sum nå altså; men det står BUTTER på boksen og smør er fett...:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er ganske så tykk i konsistensen ja. Jeg har den med jordbærlukt, og den er rimelig fet men utrolig god (til tross for at den lukter noe ganske så intenst). Det er som du nevner en grunn til at den kalles butter. ;)

Gjest Sativa
Skrevet

Jeg har den med oliven, og den er ikke spesielt fet. Faktisk er den veldig luftig og fin i konsistensen, og trekker seg lett inn. Min favorittkrem.

Skrevet

Jeg har hatt med Shea, Coco og flere

Det er som sagt en grunn til at det blir kalt smør, men noen typer trekker fortere inn enn andre!

Du kan jo også prøve merket Village istedet for Body Shop, samme greiene -ikke testet på dyr osv.! Jeg har den fra Village med aloe vera nå, både body butter og body scrub. Både jeg og flere jeg kjenner liker det merket bedre, for min del er det fordi de ikke lukter like "sterkt" som Body Shop sine!

Skrevet

Den fungerer som bare det! Min favorittkrem, med. Jeg bruker den spesielt på albuer og andre tørre områder... Og huden er myk og fin igjen på minuttet!

Løp og kjøp! ;)

Skrevet

Jeg elsker shea body butter! Selv om den er tykk i konsistensen, så gjør den underverker for min sinnsykt tørre hud!

Hvis du synes den er for fet, har de en body-lotin med pumpeflaske i samme serien.. Den er ikke fult så fet. Står vel at bodybutter er mot ekstremt tørr hud og den andre mot tørr hud...

Og ta deg en lukterunde! Mange som lukter godt...

Skrevet
Hvis du synes den er for fet, har de en body-lotin med pumpeflaske i samme serien.. Den er ikke fult så fet.

Den er min absolutte favorittbodylotion! :)

Gjør huden deilig myk, uten å bli klissete, og lukter herlig. Jeg liker særlig den med jordbærduft, og de har nettopp fått en med orkidé (ikke "pumpetopp" på denne) som også var veldig god, og som hadde en litt mer diskret duft (det kan jo være greit, ikke alltid man vil dufte som et helt fruktfat ;) ).

Bodybutter bruker jeg en gang i blant dersom huden føles spesielt tørr, men til daglig bruk synes jeg den blir for fet til min hud.

Skrevet

Jeg elsker Body Butter!

Har 4 forskjellige typer. Favoritten er faktisk den for xtra dry skin (gråhvit boks)

den er faktisk akkurat samme konsistens som smør og jeg synes det er kjempe gøy å sitte og smøre meg inn med den. Litt som å leke med mat :ler:

Gjest Malina
Skrevet

Er det ikke rundt 12-140kr?! :forvirret:

Jeg elsker også Body Butter- har ihvertfall vært fornøyd med dem jeg har testet til nå. Trekker fort inn i huden, lukter lenge og gjør det veldig myk. :hjerte:

Skrevet

Det finnes jo veldig mange typer. Noen for normal hud, noen for tørr hud og noen for ekstra tørr hud. Så hvis du ikke vil ha den for fet kjøper du en av de for normal hud. :)

Skrevet
Men hvor mye koster det?

Mener jeg betalte 120 kr for en boks. De som jeg har har vart lenge. Og så lukter de så godt at du kan droppe parfyme og heller smøre litt på halsen nå om sommeren spes. når ikke parfymen sitter noe særlig i varmen!

Skrevet

Men den er ikke speciellt drøy..

Elsker den med mangolukt men kjøper bare en gang ibland fordi den er dyr og går tom fort.

Skrevet

Hmm... Jeg har hatt min i snart to år, jeg. Den orange, sikkert pasjonsfrukt eller noe sånt.

Jeg blir så fort lei av lukta at jeg er nødt til å bare bruke den i perioder. I tillegg er den vel litt for fet sånn til vanlig bruk. Men bruker den litt som parfymeerstatter nå på sommeren da. :)

Gjest Bertine
Skrevet

Jeg har den med kakao, helt herlig!

Men den neste bli oliven,den luktet så friskt og godt ;)

Skrevet

Apropos BS... Har de internettbutikk?

Skrevet

Body Butter er eit must etter barbering av leggar og lår!! Brukar det kun til det, og huden blir skikkeleg fin etterpå. Har prøvd jordbær, pasjonsfrukt, blåbær, mango (?) og kokos. Favoritten er pasjonsfrukt og den mango-greia. Må alltid ha ein liggande :) Det er lurt å sjå etter dei fordi det kan ofte hende dei har dei til 99 kroner ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...