Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Det var en vakker sommernatt jeg vaklet ned til nattbussen lettere beruset. Så ser jeg en plakat. Neimen, er det ikke han kompisen som "stikker innom" en gang i blant jeg ser? Dette var jeg skråsikker på. Kommer nærmere, og ser at de reverserte ølbrillene satt fint på. Det jeg ser er en smørblid slask som sitter i en bil og henger utafor med ene armen, og det sleipeste trøtteste smilet du kan tenke deg. Dessuten har han svømmebriller på hodet. Og uten at jeg aner hvorfor, så sammenligner jeg den plakaten bare med kompisen min, og klarer ikke se på den uten å brøle ut i latter Og det verste av alt, det var da han skulle følge meg til bussen her forrige uke. Vi går forbi en bussbu og HVA ser jeg? Kompis på plakat. Jeg holder inne latteren så øynene griner, og jeg aner ikke hvorfor. I går tok jeg buss fra samme plass og ungikk plakaten bevisst. Jeg måtte møte den med blikket da jeg skulle se på busstidene - akk. Jeg forstår ikke hvordan jeg har fått han til å ligne, men nå er det altså min kompis som henger slaskete over denne bilen med svømmebriller på hodet og smiler fårete til forbipasserende. Jeg ler så av den. Jeg ler nå! Kan de ikke ta den ned? Hvis noen lurer, er det altså Sørlandsenterreklamen som henger overalt i kristiansand. Jeg klarer ikke mer!
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Kompis i bussbu! Kompis i bussbu! Kompis i bussbu!
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 Det neste er vel at jeg danner meg dette bildet i hodet mitt i de sene nattetimer hos han. Hva skal jeg gjøre hedda gabler? Hva?
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #5 Skrevet 3. august 2006 DER er han! http://www.sorlandssenteret.no/
Gjest BagLady Skrevet 3. august 2006 #6 Skrevet 3. august 2006 Det der var da en irriterende munter side
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #7 Skrevet 3. august 2006 Ja ikke sant? Det er et helvete på senteret i disse dager Ser du hengeslasken over bilen? Kan han ikke sitte ordentlig? Hvis jeg ser han noen gang i virkeligheten kommer jeg til å ejakulere i latter!
Gjest Nope Skrevet 3. august 2006 #8 Skrevet 3. august 2006 kanskje du skulle gi han svømmeføtter..han blir sikkert glad...Og så kan han svømme i dammen..? (har dere dam der)
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #9 Skrevet 3. august 2006 Jeg vet ikke om noe dam. Jeg vil bare de skal ta ned plakaten, for det er snart ikke sommer mer!
Gjest Nope Skrevet 3. august 2006 #10 Skrevet 3. august 2006 neida du skal se på den utover hele høsten og vinteren..de har da lagd den spesielt til deg..
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #11 Skrevet 3. august 2006 Håper ikke plakatkompis finner meg på kg og finner denne tråd! Da går det over alle hostesaft!
Gjest Hedda Gabler Skrevet 3. august 2006 #12 Skrevet 3. august 2006 Du har hørt om sånne plakattapeter...?
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #13 Skrevet 3. august 2006 Mener du jeg skal tapetsere veggen med svømmebrilleslasken?
Gjest Tweek Skrevet 3. august 2006 #16 Skrevet 3. august 2006 Jeg liker ikke de kvalme plakatene til dyreparken, hvor dyrene og ting er pakken inn i grønn sløyfe, og papir som ser ut som råtten salami.. heldigvis er det vekk, når irriterer jeg meg over pante-plakatene med et 2 meter høyt ravi-hodet
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #17 Skrevet 4. august 2006 Du putern i vægen så kåmern i gjen ikke sant!
Gjest Tweek Skrevet 4. august 2006 #18 Skrevet 4. august 2006 Den kommer alltid igjen. det er pant beibi!
Gjest Frk Åberg Skrevet 5. august 2006 #19 Skrevet 5. august 2006 Jeg syns Exorsisten-plakaten er umulig å se på, jeg. Ikke at jeg ser den så ofte, altså. Men snur da på hælen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå