Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Nei og nei! Hvordan kan du fornærme slik? Det er "Jaaaavæææææl deeer!" Ikke at de liker meg heller Du må så klart si goddagen :-/
tobo Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 "deeer", altå... Ikke rart det blir feil når jeg utelater halve setninga. dumme meg kan man forresten si: "javææææl deeer - Godagen på dei di padde" ???
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 DÆ, ikke dæi ;D og heller podde, for vi finner gjerne opp idiot-ord!
tobo Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 javæll - DÆ og podde. *notere* *pugge* Må snart tilbake til det blide sørland, kjenner jeg.
tobo Skrevet 3. august 2006 #5 Skrevet 3. august 2006 Nøyaktig hvilke utesteder kan jeg oppsøke for å finne slitsomme, overvektige jenter på 19, der jeg kan utøve min nyervervede kunnskap, for deretter og løpe til avdelingen for spritservering og fnise?
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #7 Skrevet 3. august 2006 Det er forresten hun i den digre røde anorakken og miniskjørt.
Gjest BagLady Skrevet 3. august 2006 #8 Skrevet 3. august 2006 Diger rød anorakk og miniskjørt? Hmm, er det Fru Julenisse det er snakk om?
tobo Skrevet 3. august 2006 #10 Skrevet 3. august 2006 Skal oppdatere meg på politisk ukorrekte utsagn. For ordens skyld er det greit å få info om hvilket parti padda sympatiserer med. Uff. Men nå blander jeg trådene her.
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #11 Skrevet 3. august 2006 Skal oppdatere meg på politisk ukorrekte utsagn. For ordens skyld er det greit å få info om hvilket parti padda sympatiserer med. Uff. Men nå blander jeg trådene her. ← Bare bland. Men hun er grisen :/
tobo Skrevet 3. august 2006 #12 Skrevet 3. august 2006 Bare bland. Men hun er grisen :/ ← Ok - grisen i rød anorakk og miniskjørt. Aha! Nå vet jeg hvem! Jeg har alltid trodd at hennes skrikende detaljerte sexbekrivelser skyldes dårlig selvtillit (Litt sånn: "-hei alle sammen - Jeg har et sexliv, bare så dere vet det), men nå skjønner jeg jo at det er politikk. Veldig kvinnefrigjort, altså.
tobo Skrevet 3. august 2006 #14 Skrevet 3. august 2006 Det betyr "Der" - går jeg ut i fra. Det skyldes dialekt, tror jeg. Men du må snakke med Towelie - det er hun som kan det.
tobo Skrevet 3. august 2006 #16 Skrevet 3. august 2006 Så det var her vi var!!!! Jøsses - i dag har jeg jammen vært usikkelig. Flyttet og greier. Spennende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå