Gå til innhold

Haster! Joggemusikk til Ipod'en

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og skal laste ned musikk til Ipod'en, kommer ikke på en eneste artist som

er bra å løpe til.... Jernteppe! :forvirret:

Noen tips? Litt ny musikk...? Gjerne forslag til hele album! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest allium
Skrevet

John Fogerty/Creedence. Talking Heads. Eva Dahlgren faktisk.

Ikke det nyeste akkurat, men så er jeg gammel kjerring også. Men svarer i tråden for å kunne følge med på om du får noen bra tips.

Skrevet

Tusen takk! Har fått utvidet samlingen litt nå ja! Ikke den mest opplagte musikken nei, men det funker!

Lasta ned Pharell også -"in my mind" :)

Gjest Tuppelure
Skrevet

Litt seint kanskje, men Prodigy`s rå-tøffe "The fat of the land" funker supert som joggemusikk for meg!

Gjest Blondie65
Skrevet

Kaizers Orchestra til alle tunge oppoverbakker ... Tro du meg ... :)

All heavy - Metallica, Prodigy, Queens of the Stoneage ...

Men det viktigste er at du har musikk på som du liker å høre på.

Skrevet

Tusen takk for flotte tips!

Har i tillegg lastet ned The Clash - The essential Clash.

I tilfelle andre står fast.. :digge:

:hoppe:

Gjest Yoghurt
Skrevet (endret)

Vel er kanskje litt sent ute her men har alltid med mp3 spiller på tur og jogger vel for det meste til Metallica, men har også noe av Prodigy innpå spilleren, og NOFX's 'Decline'.

Endret av Yoghurt
Skrevet (endret)

Jeg har sånn gammel "trance" musikk, eller hva det er for noe...

Type Insomnia med faithless og den type musikk..

Har fått helt dilla på det i det siste!!! :hoppe:

Har også tex call on me med Eric prytz.

For meg er dette perfekt joggemusikk!!!

Endret av ZIBRA
Skrevet

Jeg pleier å høre på radio når jeg jogger, og da ofte mpetre. Selv om Scooter i seg selv er helt forferdelig musikk så fikk jeg faktisk litt ekstra piff da det ble spilt. Kan også tenke meg at Prodigy er flott joggemusikk.

Skrevet

Jeg er litt musikksnobb og tenkte jogging kunne funke som unnskyldning for å høre på crap musikk jeg normalt ikke ville vedkjenne at jeg hørte på. Det funka ikke så bra, for jeg ble lei ganske fort. Fant dessuten ut at jogging er fantastisk bra for å virkelig høre igjennom musikk jeg vanligvis ikke har tålmodighet til å høre skikkelig på ellers. Når gidda kommer over meg skal jeg hive innpå all Opeth'en vi har i huset og Billy Corgans Future Embrace-album; jeg ser liksom ikke helt når jeg skal ha konsentrasjon til å få hørt igjennom det ellers. :sjenert:

Skrevet

Michael Jackson er kanskje noe å jogge til? Mye rytme og hui og hei, i alle fall. ;)

Skrevet

Jeg blir helt vill av trance når jeg er ute og løper, hehe. Eksempler:

Caracola - Sommarnatt

Galaxee - Fly away, Lullaby, The Crow Song

Groove Coverage - Holy Virgin, Poison

Cresbo - Don't give me your life

Alice Dejay - Back in my life

DJ Sammy - California Dremin'

E-rotic - Popcorn

• 3 år senere...
Gjest løpemaskin
Skrevet

Hei :)

Jeg er 14 år så det kan hende vi ikke hører på det samma når vi løper, men her kommer det noen sanger:

dødsmaskin-cyaneed(en av favorittene)

dont stop me now

gonna fly-rocky balboa(en av favorittene)

un dos tres maria-ricky martin

volare-gipsy king

get ready for this-2 unlimited

conga-gloria estefan

Du finner også mye bra musikk på www.powersongs.com :)

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

het og dyp house i alle varianter :

uregistrert nedlasning, fri for virus. steve lawler kan noe om house og perkusjon:

steve lawler

registrer brukernavn, webside fri for spam og virus. darin epsilon live i l.a. ganske snill tech/progressiv house mix :

darin epsilon live in l.a.

en av få kvinnelige dj, label manager og produsent i tech/progressiv house sirkuset :

sasha le monnier

Skrevet

Haha, ser jeg har svart i denne tråden for flere år siden. Vel, det går i gubberock for tiden. Helst sanger som er på sju-ti minutter med fiddly-widdly gitarsoloer. Aner ikke hvorfor, men 60/70-talls rock er helt suverent på øret til løping. Stikkordet er vel å finne noe man liker, som gir litt ekstra pepp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...