Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dette spørsmålet har vært oppe tidligere her inne, men finner det ikke igjen i farta. Saken er den at min mann kommer hjem fra en lengre utenlandsreise i neste uke, og har bedt meg skrive en liste over hva jeg ønsker meg fra tax-free shopen i Frankfurt. Tja, spør han meg så spør jeg ham... Hva er det egentlig som lønner seg å kjøpe på tax-free? Og anbefal gjerne merker dere er fornøyde med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingenting..

kjøp på strawberrynet.com :)

Gjest gjest1
Skrevet
ingenting..

kjøp på strawberrynet.com  :)

I agree. Til og med "tax free" som har dyrere priser enn hva du finner i vanlige butikker!

Nei, tax free er oppskrytt!

Skrevet

Taxfreebutikkene på Gardermoen har alltid 20% under parfymeripris. Dette garanterer de, eller pengene tilbake. Den sminkebutikken som er på både inn- og utenlands flyvninger (husker ikke i farta hva den heter).

Den er jeg veldig godt fornøyd med.... Har kjøpt parfymer og chanel briller der. Sistnevnte kostet bare 1100, og jeg hadde sett de samme brillene i Oslo for langt høyere pris.

God tur:)

Skrevet

Parfyme lønner det seg å kjøpe på taxfree! Jeg kjøper alltid. Og så har de ofte gode tilbud på sminke. Sist kjøpte jeg et sett med YSLs "gullpenn-concealer" (radiant touch, er det det den heter mon tro?) og mascara faux cils (de kom i samme eska). Husker ikke hva jeg betalte for jeg kjøpte så masse annet i tillegg! ;) Sparte en 100-lapp på å kjøpe et sett med fire øyenskygger fra Chanel på taxfree istedet for på Esthetique. Solpudder fra Guerlain kjøpte jeg også.

Skrevet

Kjøp dobbelpakning med touch eclat fra YSL, de blir billigere enn i butikk. Ellers anbefaler jeg deg å kjøpe Ole Henriksen hudprodukter om de har dem, kjempe bra produkter, som er vanskelig å få tak i i Norge.

Skrevet
Kjøp dobbelpakning med touch eclat fra YSL, de blir billigere enn i butikk.

Enig, se etter dobbelpakninger og 'specials'. Det er billigere enn å kjøpe sminke i norge. Av og til får jeg bakoversveis av å se prisene på vanlige parfymerier. Jeg kjøper sminke kun på tax-free.

Skrevet

Ole Henriksen kjøpte jeg tidligere i sommer, og er nå blitt kjempefan! Bare synd de har produktene så få plasser.... jeg kjøpte mine på Kastrup.

Skrevet

Ole Henriksen selger de både på hqhair.com og essentialdayspa.com :icon_idea:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...