Eliza Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Tror dette spørsmålet har vært oppe tidligere her inne, men finner det ikke igjen i farta. Saken er den at min mann kommer hjem fra en lengre utenlandsreise i neste uke, og har bedt meg skrive en liste over hva jeg ønsker meg fra tax-free shopen i Frankfurt. Tja, spør han meg så spør jeg ham... Hva er det egentlig som lønner seg å kjøpe på tax-free? Og anbefal gjerne merker dere er fornøyde med...
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 ingenting.. kjøp på strawberrynet.com ← I agree. Til og med "tax free" som har dyrere priser enn hva du finner i vanlige butikker! Nei, tax free er oppskrytt!
Fashion.Faux.Pas Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 Taxfreebutikkene på Gardermoen har alltid 20% under parfymeripris. Dette garanterer de, eller pengene tilbake. Den sminkebutikken som er på både inn- og utenlands flyvninger (husker ikke i farta hva den heter). Den er jeg veldig godt fornøyd med.... Har kjøpt parfymer og chanel briller der. Sistnevnte kostet bare 1100, og jeg hadde sett de samme brillene i Oslo for langt høyere pris. God tur:)
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #5 Skrevet 3. august 2006 Parfyme lønner det seg å kjøpe på taxfree! Jeg kjøper alltid. Og så har de ofte gode tilbud på sminke. Sist kjøpte jeg et sett med YSLs "gullpenn-concealer" (radiant touch, er det det den heter mon tro?) og mascara faux cils (de kom i samme eska). Husker ikke hva jeg betalte for jeg kjøpte så masse annet i tillegg! Sparte en 100-lapp på å kjøpe et sett med fire øyenskygger fra Chanel på taxfree istedet for på Esthetique. Solpudder fra Guerlain kjøpte jeg også.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #6 Skrevet 3. august 2006 Kjøp dobbelpakning med touch eclat fra YSL, de blir billigere enn i butikk. Ellers anbefaler jeg deg å kjøpe Ole Henriksen hudprodukter om de har dem, kjempe bra produkter, som er vanskelig å få tak i i Norge.
Fashion.Faux.Pas Skrevet 4. august 2006 #7 Skrevet 4. august 2006 Kjøp dobbelpakning med touch eclat fra YSL, de blir billigere enn i butikk. ← Enig, se etter dobbelpakninger og 'specials'. Det er billigere enn å kjøpe sminke i norge. Av og til får jeg bakoversveis av å se prisene på vanlige parfymerier. Jeg kjøper sminke kun på tax-free.
Rosenrød Skrevet 4. august 2006 #8 Skrevet 4. august 2006 Ole Henriksen kjøpte jeg tidligere i sommer, og er nå blitt kjempefan! Bare synd de har produktene så få plasser.... jeg kjøpte mine på Kastrup.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #9 Skrevet 4. august 2006 Ole Henriksen selger de både på hqhair.com og essentialdayspa.com :icon_idea:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå