Gå til innhold

Brudens veske

Gjest Litjtuppa ii

Anbefalte innlegg

Gjest Litjtuppa ii
Skrevet

Er det mange av dere som skal ha veske på byllupsdagen? Har kjøpt meg en liten søt en, men forstår egnetlig ikke helt hva jeg skal bruke den til og hvor jeg skal gjøre av den :sjenert::ler:

Er det forloveren min som skal ha den eller skal jeg drasse på den selv? Ser for meg at det er litt upraktisk.. Og hva skal være i den? Leppestift, pudder og kleenex? (toalettmappen til bryllupsnatten i bilen med mere sminke osv)

Har ikke helt peiling på dette :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke veske, men skulle jeg hatt det, så tror jeg at jeg ikke hadde brukt den noe særlig før på festen. Den hadde sikkert ligget i bilen sånn at jeg kunne fikse meg litt ekstra før fotograferingen. På festen tror jeg at jeg hadde lagt den et lurt sted, så jeg hadde leppestift og pudder tilgjengelig når jeg skulle på toalettet.

Da jeg giftet meg,hadde jeg leppestift og pudder i vesken til forloveren min - dumt at hun skulle ha ansvar for to vesker. Også hadde jeg en litt større veske med diverse "kan få bruk for"-ting hengende i garderoben i festlokalet.

Gjest lillelou
Skrevet

Det er mye lurere å legge den et "lurt sted",som det blir sagt her,enn å overlate den til forloveren.Og her snakker jeg av egen erfaring, ettersom jeg var forlover i sommer. Forloveren er (tro det eller ei) ganske full av egne inntrykk,og lettere susete i hodet etter vielsen,og ikke nødvendigvis innstilt på å stå på pinne for bruden. I mitt tilfelle endte det med at bruden måtte dra til fotografering uten å kunne freshe opp makeupen. Forloveren er ingen tjener-ta ansvar for veska sjøl, så vet du hvor den er! :)

Skrevet

Jeg hadde ikke veske, men en bag som sto i garderoben ved dametoalettet. Der hadde jeg sminkeveske, hårspray, parfyme etc.

Skrevet
:) Vesken kan fint være på bordet i nærheten av deg hvis den matcher noenlunde brudekjolen. Fint til hodepinetabletter, leppestift, dekkstift(tilfelle kvise he, he), sigaretter, sikkerthetsnål, lommetørkle og mange små ting.
Skrevet

Jeg skal ikke ha veske. Kan ikke skjønne hva jeg skal ha i den og hva jeg skal med den...

- mobil vil jeg ikke ha den dagen

- sminke gidder jeg ikke fikse etter at fotograf bildene er tatt

- kleenex har garantert noen andre

Eneste jeg kan komme på at jeg kunne trenge, måtte være en lebepomade, men det kan ei av vennindene mine ha i sin veske uten problemer...

Skrevet

Siden jeg røyker så var det mest for røykens skyld at jeg hadde brudeveske. Min forlover hadde den til etter vielsen i kirken, etter det tok jeg meg av den selv. Den var så liten og nett at det gjorde ingenting, den var ikke i veien for meg iallfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...