Gjest Chrizzy Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Er det vanlig at brudepikene beholder kjolene selv?
miss77 Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Ser at noen legger ut kjolene for salg, men tenkte at mine skulle få beholde kjolene. Jeg har ikke brukt for de, og ikke kosta de så mye heller.
superlove Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 Hva skal brudepikene med kjolene da? Det er jo ikke akkurat kjoler som brukes til "vanlig" bruk! Noen "bruder" selger brudepikekjolene i etterkant. Jeg gjør det omvendt da, og kjøper brukt brudepikekjole!
Gjest gjesta Skrevet 3. august 2006 #5 Skrevet 3. august 2006 hvor gamle er brudepikene da? jeg har vært brudepike to ganger til tanter og onkler som har giftet seg, og har da beholdt kjolene som et artig minne. Siste gangen hadde jeg ikke kjole heller men et søtt antrekk tante valgt ut som kunne bruker til bursdager og andre ting. Var da 10 år eller noe.
Gjest Chrizzy Skrevet 3. august 2006 #6 Skrevet 3. august 2006 Ja, jeg tenkte at det kanskje blir bedre med fine kjoler som de også kan bruke til andre ting. Trenger ikke være så overdådige
miss77 Skrevet 3. august 2006 #7 Skrevet 3. august 2006 Hva skal brudepikene med kjolene da? Det er jo ikke akkurat kjoler som brukes til "vanlig" bruk! Noen "bruder" selger brudepikekjolene i etterkant. Jeg gjør det omvendt da, og kjøper brukt brudepikekjole! ← For så vidt enig, men mine tantebarn er nå veldig glad i å kle seg ut, og da helst som prinsesser. Antar at de ikke er unike på det området. Om de vil bruke kjolene når de kler seg ut, så fint, da har de ihvertfall kommet til nytte
Sun Mei Skrevet 3. august 2006 #8 Skrevet 3. august 2006 Vår brudepike fikk sin kjole. Og den har hun brukt senere feks. i bursdager og til jul
Netten Skrevet 3. august 2006 #9 Skrevet 3. august 2006 Vi kjøpte dress til brudesvennen og kjole til brudepiken vår, som de fikk beholde etterpå.
Siadatra Skrevet 3. august 2006 #10 Skrevet 3. august 2006 Jeg kommer til å selge brudepikekjolene etter bryllupet. Foreldrene til brudepikene mener at det er noe som bare kommer til ta opp plass i skapet, og jeg trenger de ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå