Gjest Vilja :-) Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Jeg har fasttelefon uten display, så jeg kan ikke se hvem/om folk har ringt meg. Men jeg mener det er en "kode" man kan taste på telefonen for å få opplyst om siste nummer som ringte en. Noen som tilfeldigvis vet hva denne koden er, og kan fortelle det her?
Gjest gjesta Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 aner ikke jeg. men tror at selv om man har display må man abonnere på tjeneste som heter "hvem ringer" for å se det. Vet ikke om noen kode, men hadde kjøpt en telefon med display, de er ikk så dyre. tror iallefall du må¨betale for tjenesten hos telenor.
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Jeg tror du har rett Vilja, det var ihvertfall en sånn kode før... skal se om jeg finner det ut.
brumma* Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 men tror at selv om man har display må man abonnere på tjeneste som heter "hvem ringer" for å se det. ← Jepp, dessverre. Det koster 25,- i måneden hos Telenor... Har også hørt om en kode, av typen "en jeg kjenner, kjenner en som...". Vet ikke om det finnes med andre ord.
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #5 Skrevet 3. august 2006 I telefonkatalogen, altså papirutgaven, den store, så pleide det å være en oversikt over alle sånne koder. Jeg så etter min, men fant den ikke... (på amerikanske filmer fra åttitallet er det *69 såvidt jeg husker )
Gjest Vilja :-) Skrevet 3. august 2006 #6 Skrevet 3. august 2006 Jeg brukte denne koden i 2002, da kostet det ikke et øre. Hadde jeg bare klart å huske den.. Det var iallefall en kort kode. Mulig Telenor har gjort om dette til en betalingstjeneste.
Gjest Vilja :-) Skrevet 3. august 2006 #7 Skrevet 3. august 2006 I telefonkatalogen, altså papirutgaven, den store, så pleide det å være en oversikt over alle sånne koder. Jeg så etter min, men fant den ikke... (på amerikanske filmer fra åttitallet er det *69 såvidt jeg husker ) ← Hehe, jeg gikk faktisk bort til telefonen nå og tastet 69. Ingen effekt Men jeg skal sjekke litt på nett og kanskje kommer jeg over noe. Isåfall skal koden avsløres her en gang for alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå