Gjest Chrizzy Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Vi tenker på å ha to brudepiker som kommer aller først (har to stykker som har sånn utrolig lyst). De skal ha kurver med blomster. Så skal min samboers datter komme med småguttene våre, en i hver hand. Til slutt skal jeg og min far komme. Slik vi har snakket om det kommer jeg og min far aller sist, etter de andre har gått frem og satt seg. De sitter da på de fremste benkene... Men jeg ble litt usikker, er det vanlig praksis? Hvordan er det når man går ut? Hvilken rekkefølge?
MarianneHR Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Jeg synes det høres lurt ut at brudebarna har gått opp først og satt seg, eller hvertfall at de har kommet ganske langt opp før du og din far kommer. Ut er det også veldig ulik praksis. I sist bryllup jeg var gikk brudebarna ut etter brudeparet men før forloverene. En annen gang har jeg sett at brudebarna har gått etter forloverene. Uansett så er det greit at du og mannen får gått et lite stykke før de neste kommer.
Gjest Chrizzy Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Ja, jeg tror det blir fint at de går først Jeg vet ikke helt enda hva som blir best når vi går ut. Sikkert lurt at forloverne går først, da er det lettere for barna å holde et normalt tempo
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 Helt fin rekkefølge du skisserer ved inngangen. Brudeparet skal alltid gå først ut, men det kan bli litt stusselig å komme ut av kirken som førstemann. Vi gjorde det sånn at vi stoppet i våpenhuset - så ble det klemmer og gratulasjoner mens alle gjestene gikk forbi oss og ut. Da alle var vel ute av kirken, gikk vi ut på kirketrappa - og det syntes vi var en fin måte å gjøre det på. Fiiine hesten.
Gjest Chrizzy Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 Ja det blir nok bra. Jeg tenkte egentlig på at forloverne kommer etter oss, og så barna. Ser for meg at det kan gå mer knirkefritt da, alderen på barna er fra 5-8, så de kan nok fort bli forvirret. Jeg ser for meg at han yngste min prøver å fange slepet mitt med skoen sin. Oj oj oj, tenk å falle pladask på vei ut på grunn av det Flinke lille morderator rosen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå