Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Jeg vurderer å starte opp et male/tegnekurs for barn i alderen 8-12år. Hva slags opplegg hadde du satt pris på for dine barn? Hvor lenge, hvilken pris? Har barna dine gått på malekurs? Hvordan var opplegget der? Håper noen her inne kan hjelpe meg
Gjest Hedda Gabler Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 (endret) Jeg hadde satt stor pris på det! Jeg hadde forventet utprøving av ulike teknikker og personlig veiledning. Må være lystbetont! Pris og varighet er vanskelig å si noe om, synes jeg. Hadde satt pris på både en gang i uka over lengre tid og et mer intensivt kurs. Lykke til! Endret 3. august 2006 av Hedda Gabler
lille SB Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Vet mine barn hadde satt pris på det. Men jeg savner virkelig kurs for de litt yngre barna. Dette har jeg tittet etter hvert år, men ikke funnet. Kurs for barn fra 4 år hadde jeg likt Også kurs for barn og foreldre sammen hadde jeg likt.
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 Jeg hadde veldig lyst til å gå på tegnekurs da jeg var liten, men det var ingen i min by. Så jeg hadde satt veldig pris på det som liten i alle fall!
Gjest LilSweetie Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 Jeg gikk på det da jeg var barn, det var kjempegøy! Vi var få samtidig, og fikk dermed masse oppmerksomhet fra kursholderen. Vi drev med alt mulig, fra utprøving av teknikker (skyggelegging, forskjellige typer materiale osv) til mer kreativ tegning/maling. Vet ikke hvor mye det kostet, men det var en gang i uken gjennom skoleåret. Kjempegøy! Det vil jeg at mine barn også skal gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå