Gjest BagLady Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Etter flere innlegg der folk forteller hvor de tisser lurer jeg rett og slett på om det i det hele tatt er noen som tisser på do? :klø:
brumma* Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Det hender seg! Når jeg ikke tisser i dusjen, i sjøen eller på kjæresten min!
Gjest Sativa Skrevet 3. august 2006 #5 Skrevet 3. august 2006 Nei æsj, det er kvalmt- Bruker heller bleie jeg.
Gjest BagLady Skrevet 3. august 2006 #7 Skrevet 3. august 2006 Æsj, en paroditråd! ← Hah, jeg sitter her med notatblokken i ivrig forventning på flere svar. Men i og med at jeg regnet med at en slik tråd ville havne her, sparte jeg moderatorene jobben og gjorde det selv først som sist.
Amanlis Skrevet 3. august 2006 #8 Skrevet 3. august 2006 Æsj, en paroditråd! ← Huff, det er ikke bra. Jeg hadde nesten venta en slik tråd fra deg, jeg...
Amanlis Skrevet 3. august 2006 #9 Skrevet 3. august 2006 Forrseten, så pleier jeg også å tisse på do - ja, hvis jeg rekker fram da Eller om jeg ikke tisser i vannet når jeg bader eller i skogen på skogstur.
Lenemor Skrevet 3. august 2006 #11 Skrevet 3. august 2006 Går vel oftere forbi en do enn et vann eller en dusj!
Gjest Sativa Skrevet 3. august 2006 #12 Skrevet 3. august 2006 Når jeg tenker meg om så tisser jeg vewl mest I do og ikke på. Bortsett fra ved et par anledninger da jeg var full eller noe deromkring :-)
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #13 Skrevet 4. august 2006 Jeg tisser bare i dusjen og på katten min
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #14 Skrevet 4. august 2006 Finnes det do å nå da? gud, hva alle sammen finner på.
skrue Skrevet 4. august 2006 #15 Skrevet 4. august 2006 Noen synes vaskeservanten er kjekk. Tenk på det neste gang du inviterer gjester hjem.
Gjest BagLady Skrevet 4. august 2006 #17 Skrevet 4. august 2006 Jeg tisset nesten på meg nå!! ← Jeg tisset på golvet i går. Av helt spesielle grunner sitter jeg alltid langt inne på doen med bena litt ut til sidene. Og vips, med litt kraft i strålen så greide den å passere dokanten med et nødskrik og endte på golvet foran doen. Jeg lo og lo, og så vasket jeg
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #18 Skrevet 4. august 2006 hOHOOHO :D Jeg tisser forresten ikke på do, jeg tisser I do! Pwnd!!
Sarah Salamander :-) Skrevet 4. august 2006 #19 Skrevet 4. august 2006 Jeg tisset på golvet i går. Av helt spesielle grunner sitter jeg alltid langt inne på doen med bena litt ut til sidene. Og vips, med litt kraft i strålen så greide den å passere dokanten med et nødskrik og endte på golvet foran doen. Jeg lo og lo, og så vasket jeg ← Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva den spesielle grunnen er?? :klø:
Gjest BagLady Skrevet 4. august 2006 #20 Skrevet 4. august 2006 Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva den spesielle grunnen er?? :klø: ← Tihi - ja nå kan du lure nå Har pose på magen skjønner du, så da er det enklest å sitte sånn hvis jeg skal tømme den også Og slik oppdaget jeg dette merkelige fenomenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå