Gjest Gjest_kjersti_* Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Hei jeg skrev her for noen dager siden om en pakke som står fast i tollen. Pakken jeg snakker om har jeg bestilt fra threadless.com, det er et abonnement på t-shirts. Man får tilsendt en t-shirt i måneden i et år. Nå har det seg slik at første pakken fra dem ligger som ufortollet sending et eller annet sted i Norge og jeg får den ikke ut før jeg har vist kvittering på verdien i pakken(ellers må jeg betale moms og det gidder jeg ikke.). Siden de ikke har skrevet noe om at verdien er under 200 kr tror jo tollen det er ufortollet sending. Det eneste jeg har fra threadless er kvittering på hele abonnementet, jeg har prøvd å maile dem å få dem til å sende en kvittering med verdien på den pakken dem har sendt nå. Og i tillegg få dem til å skrive verdien på de neste pakkene fremover. Men de sier at det har de aldri trengt før, og de har holdt på i 4 år, så sånn er det og det kommer de ikke til å gjøre. Ganske dårlig service, men hva gjør jeg nå? Er litt fortvilet. Noen som har råd?
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Oj, det hørtes kjipt ut. Jeg aner ikke noe om hvordan det skal gjøres, men vet at noen av brukerne på forumet storedyret.com er aktive på threadless... Kanskje du kommer i kontakt med noen som har enten liknende eller andre erfaringer fra selskapet?
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #3 Skrevet 5. august 2006 Ganske dårlig service, men hva gjør jeg nå? Er litt fortvilet. Noen som har råd? ← Jeg hadde ikke gitt meg ihvertfall, scan inn det du har fått fra tollvesenet og send det til Threadless, så kanskje de forstår alvoret. Jeg er skikkelig forbauset over svaret du fikk forresten, for jeg har bare gode erfaringer med stedet og jeg har handlet MYE der. Derfor har jeg også tro på at de ordner opp i dette, om du bare får visst dem at dette faktisk skjer. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå