Gjest Emera Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Finnes det noen måte å hindre at det kommer så mye hår ned i sluket når man dusjer? Et eller annet som fanger opp hår? Sluket under kabinettet mitt er så vanskelig tilgjengelig at det kunne vært greit å slippe å rense opp der så altfor ofte.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Jeg kjøpte en slags metallsil til å legge over sluket. De hadde noen av plast også. Men jeg kjøpte dem på ferie i Tyskland, men de selger kanskje noe slik et sted i Norge også?
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Det gjør de. Både i plast og metall. Stikk innom en baderomsbutikk du
Gjest Pet Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 Gre håret før du dusjer! Har sagt det en million ganger til min langhåra 15-åring, men han lystrer ikke. Men det er veldig lurt, da, for da får man gredd ut de løse hårene og da havner de ikke i sluket!
Gjest Emera Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 Takk for tips. Skal gå innom en baderomsbutikk i nærmeste framtid. Det med å børste håret før jeg går i dusjen har jeg en lei tendens til å glemme, ja. Må skjerpe meg der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå