Gå til innhold

Pris for leie av brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye koster det egentlig å leie kjole?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjole koster 7000,- å leie.

Da er tilpassing og underskjørt med i prisen.

K.

Skrevet

Det er kommer an på hva slags kjole du skal leie, men på de 4 stedene jeg har vært, har det billigste vært 4500,00, mens de fleste lå på mellom 5-7000,-.

Vet ikke om dette var til noe hjelp, men det er ihvertfall de prisene jeg har fått. Jeg har vært i nærheten av Oslo, er kanskje billigere på bygdene?? :hoppe::P

Gjest Anonymous
Skrevet

Der jeg var og spurte lå de mellom 5000,- og 6000,-. Fant en fin kjole som ikke lånt ut før og den lå på 6200,-..

Veldig dyrt spør du meg :o

Har endt opp med å kjøpe kjole til i 7960,- ,med håp om å få selge den etterpå Da sitter jeg iallefall igjen med noe etterpå :)

Lykke til :D

Skrevet

Kjolen min kostet 6500 kroner å leie. Da var tilpasning,underskjørt og rensing inkludert i prisen.

Kjolen var splitter ny da jeg bestemte meg for den og ble brukt av bare et par jenter før meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Syns det er rimelig dyrt å leie kjole... jeg betalte 7200 for min St. Patrick kjole - inkludert tilpasning og den var jo helt ny, og MIN. Dessuten kan jeg kanskje får solgt den for halv pros eller noe i etterkant, så for meg lønte det seg å kjøpe - ihvertfall når drømmekjolen hadde såpass akseptabelt prisnivå.

Gjest Anonymous
Skrevet
Kjolen var splitter ny da jeg bestemte meg for den og ble brukt av bare et par jenter før meg.

Da var den vel ikke helt splitter ny, eller........

Skrevet

Da var den vel ikke helt splitter ny, eller........

Joda, som jeg skrev var den helt splitter ny da jeg bestemte meg for den. Jeg var den første som prøvde den. :D Men selv etter at et par jenter har brukt en slik kjole, så ser den like ny ut.

Forresten kan det nok lønne seg å kjøpe kjole ja, men da kommer også underskjørt og rens i tillegg. Det blir vel fort et par tusen kroner det også...

Men personlig tror jeg nok jeg hadde kjøpt meg en egen kjole om jeg skulle ha giftet meg nå istedenfor....selvom det var utrolig deilig å "bare" leie!

Skrevet

Hvis jeg skulle ha kjøp kjolen min, ville den ha kostet meg

omtrent 15.000,- Derfor valgte jeg å leie den for 7000.

Synes oxo det er ganske dyrt, men det er Kjolen med stor K :D

Derfor er det ikke aktuelt å finne et billigere alternativ..

K.

Skrevet

Min kjole den du ser på bilde kostet 5200,- å leie.

Man kan ikke se den så godt da!!!

Skrevet

Den eneste kjolen jeg fant på min første kikkerunde kostet 5900 å leie.Syntest det var VELDIG dyrt.Så jeg brukte litt ekstra tid på bryllupsguiden å vips der var kjolen i mitt liv, Lilly 2002 model brukt en gang til 3600 ink.sko og underskjørt.Syns jeg gjorde et bra kjøp og kjolen var som skapt for meg. Kjempefornøyd Brud ( juni 03)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...