Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #1 Del Skrevet 3. august 2006 Sendte søknad via internett på lån og stipend. Sto der at jeg kunne gå inn på dine sider å sjekke om den var behandlet. Men siden jeg er førstegangssøker har jeg jo ingen pin kode! OG den står det skal komme i posten. Men den kommer jo ALDRI!! Er 1,5 uke siden jeg søkte nå.. å skola begynner snart. Jeg får vel pin koden selv om jeg ikke har betalt semesteravgift?? Vet at jeg ikke får noe penger før den er betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 3. august 2006 #2 Del Skrevet 3. august 2006 Hmm...men er det ingen link på lånekassens side der du kan be om å tilsendt pin-kode da..? Skjønt, det tar jo noen dager før den blir tilsendt... Alternativet er jo å ringe da (men DET tar vel en eeevighet før man kommer gjennom) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #3 Del Skrevet 3. august 2006 Hmm...men er det ingen link på lånekassens side der du kan be om å tilsendt pin-kode da..? Skjønt, det tar jo noen dager før den blir tilsendt... Alternativet er jo å ringe da (men DET tar vel en eeevighet før man kommer gjennom) ← Jo jeg gikk inn i går å logga meg på uten pin kode, og ba om å få tilsendt NY kode i posten.. Syns den første burde ha kommet.. Litt småstressa.. trenger pengene til skolebøker.. og skola begynner om under 2 uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 3. august 2006 #4 Del Skrevet 3. august 2006 Skjønner du er litt småstressa ja. Kan ikke du bare gå innom lånekassens avd.kontor der du bor da og be om hjelp? Skjønt, en PIN kode har de på lånekassen ikke mulighet til å gi deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #5 Del Skrevet 3. august 2006 Skjønner du er litt småstressa ja. Kan ikke du bare gå innom lånekassens avd.kontor der du bor da og be om hjelp? Skjønt, en PIN kode har de på lånekassen ikke mulighet til å gi deg. ← er ikke noe kontor i nærheten her jeg bor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 3. august 2006 #6 Del Skrevet 3. august 2006 Åh! Pokker! Vel, da må du bare smøre deg med tålmodighet til PIN-koden kommer i posten...diverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #7 Del Skrevet 3. august 2006 Hvis du søkte for under 2 uker siden, og det er 2 uker til semesterstart er vel uansett ikke søknaden ferdig behandlet tidsnok, vil jeg tro? Når jeg har søkt i midten av juli har jeg tidligere fått svar langt ut på høsten... Ikke for å ta motet fra deg, men de har veldig god tid hos Lånekassen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. august 2006 #8 Del Skrevet 3. august 2006 hvis du prøver å få tilsendt pin-kode på sms, hva får du til svar da? eller kommer det opp som et alternativ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 3. august 2006 #9 Del Skrevet 3. august 2006 Ikke for å ta motet fra deg, men de har veldiggod tid hos Lånekassen... ← Ja, det er nok bare å smøre seg med tolmodighetskremen! Ingenting kommer på 1 uke der i gården... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 3. august 2006 #10 Del Skrevet 3. august 2006 Ok.. takk for svar folkens Får vel bare vente da.. huff, burde sikkert søkt før, men var usikker på om jeg kom inn, og fikk plass fra restetorget, så alt har gått slag i slag i det siste.. Akkurat klart å få meg hybel liksom.. Så dumt de er treige.. jeg trenger de pengene til bøker.. Men er vel som alle andre 'papirmølle' kontorer ja... suuuuuuuukK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 3. august 2006 #11 Del Skrevet 3. august 2006 Tror det ligger på 7 ukers behandlingstid nå. Jeg må visst søke på nytt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #12 Del Skrevet 4. august 2006 Fikk koden i dag! Puh! *puster lettet ut* Søknaden min var behandlet allerede også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 4. august 2006 #13 Del Skrevet 4. august 2006 Ååååååh!! Det var godt å høre!! Dattra til nabokona var for seint ute med å søke om lån/stipend og skolen var begynt når hun enda ikke hadde hørt noe. Enda ville det ta litt tid før pengene kom så gode råd var dyre. Hun søkte på nettet etter sånn forbrukslån og lånte 10.000,- (laveste sum) til bøker etc etter 4 dager. 5. dagen kjøpte hun bøkene og når pengene fra Lånekassen kom etter nesten halvannen uke etter der igjen betalte hun alt tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 4. august 2006 #14 Del Skrevet 4. august 2006 Ååååååh!! Det var godt å høre!! Dattra til nabokona var for seint ute med å søke om lån/stipend og skolen var begynt når hun enda ikke hadde hørt noe. Enda ville det ta litt tid før pengene kom så gode råd var dyre. Hun søkte på nettet etter sånn forbrukslån og lånte 10.000,- (laveste sum) til bøker etc etter 4 dager. 5. dagen kjøpte hun bøkene og når pengene fra Lånekassen kom etter nesten halvannen uke etter der igjen betalte hun alt tilbake. ← Takk for svar Åi... off det hørtes kjedelig ut!! Sto i hvertfall på sidene mine på nettet at søknaden var behandlet og at jeg fikk nærmere info i posten. Så da regener jeg med det ordner seg.. Krysser fingre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pippi_* Skrevet 4. august 2006 #15 Del Skrevet 4. august 2006 Æsj,jeg som sendte inn søknad for lenge siden og fikk beskjed fra skolen tidligere i uka at det var blitt no rot med søkanden. Kjedelig ettersom jeg trenger lån og stipend til husleie og bhg. Sendte ny søknad i går. Får håpe at jeg snart får jobb da ellers sliter jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå