Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1212[ Dette Innlegg er endret av: Minni den 2002-05-28 22:04 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke sykepleier. Men jeg ble forbauset over å høre at dere sykepleiere med overordnet ansvar har lønnstrinn 29!!!

At sykepleiere i det hele tatt har SÅ dårlig lønn. Sprøtt!!

Er du nyutdannet eller? 12

Skrevet

1212[ Dette Innlegg er endret av: Minni den 2002-05-28 22:05 ]

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er sykepleier og jobber på en vanlig sykehusavdeling. Har lønnstrinn 27. Begynnerlønnen er 26. Synes du får for lite i lønn.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg var ferdig utdannet i -97, og var ferdig med min videreutdanning i fjor: lønnstrinn 30

Gjest Anonymous
Skrevet

Begynnerlønn på Haukeland sykehus, Bergen, er ltr.23.

Kan ikke si jeg er hoppende fornøyd med den icon_lol.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Men får ikke dere endel tillegg også?

Gjest Anonymous
Skrevet

Begynnerlønn for meg var lønnstrinn30-sykehus i Oslo.Jobber masse ekstra og får nesten 400 000kr i året inkl tillegg.Er veldig fornøyd.

Gjest Anonymous
Skrevet

Husker ikke hvor store tilleggene er akkurat nå, men selv går jeg 3-delt tunus (dag/kveld/natt), må jobbe hver 3. helg, jobber 100% og får utbetalt ca. 13.000 pr.mnd.

• 5 uker senere...
Skrevet

Jo, vi får noen tillegg. Men når man sammenligner lønn skal de holdes utenfor: når man jobber kvelder, netter, helger og høytider er det klart at man skal ha kompensasjon for det.

Kveldtillegget etter lønnsoppgjøret i år ligger på 18,00 kroner timen :roll:

Men det må jo også sies at sykepleierne har fått sitt beste lønnsoppgjør på lang tid, og det er jo kjempeartig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Min far er anestesisykepleier og tjener rundt 400 000kr i året... Syns ikke det er dårlig!

Skrevet

Sykepleiere tjener vel ikek dårlig når en sammenligner med fysioterapauter, miljøterapauter, føskolelærere...

Jeg VAR leder for en avdeling som miljøterapaut, detvar innen pskykisk utv hemmede,- hadde lønnstrinn 19....

Dersom en sammenligner med legenes lønnsvekst, ser en hvor pengene har gått til siste åra....

Skrevet

400000,-!!!!!!!!!!!!!

Er det mulig???

Jobber han i et vikarbyrå?

Eller jobber han mange ekstravakter??

• 18 år senere...
Skrevet

Tar opp en skikkelig gammel tråd nå :) yeeeeeeey

Anonymkode: de477...93a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...