Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Det har gått en reklame på tv i det siste, som starter med at en dame ligger på sykehus, og en mann som står ved siden av senga hennes og snakker i telefonen: "Hei. Det er Bent Inge som ringer... Bent Inge Borgund... Ja, jeg har blitt pappa!" (Reklamen fortsetter med en annen mann som er i parken med barna sine. Begge løper fra mannen, hver sin vei, og han vet ikke hvem han skal hente tak i først.) Hvorfor høres det ut som at mannen ved sykesenga sier Dimmu Borgir? Det tar alt fokuset i mine øyne og ører, så jeg har så vidt fått med meg at det er en Netcom-reklame (eller var det en annet mobilgreie det reklameres for?).
Gjest seroxata Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 ser for meg dimmu borgir stå ved siden av den senga ja, hvorfor har de ikke gjort noe slikt enda? :D
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 men fortsetter med en annen mann som er i parken med barna sine. Begge løper fra mannen, hver sin vei, og han vet ikke hvem han skal hente tak i først.) ← Jeg for min del skjønner ikek greia med at man skal legge igjen mobilen midt i parken, selv om man har gratis ringeminutter. Det er da en stor sjanse for at den blir stjålet, selv om det altså ikke koster noe å la den ligge uten å legge på :klø:
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #6 Skrevet 4. august 2006 Og jeg stusser litt på at han først blir stående å rope på begge barna, før han velger å løpe etter det ene. Hvorfor gjør han det? skulle prøvd å få tak i begge før de når langt, eller rop på forbipasserende og få de til å hjelpe seg. Det er da en stor sjanse for at den blir stjålet, selv om det altså ikke koster noe å la den ligge uten å legge på :klø: m.a.o. Teit reklame på alle måter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå