Gjest *Perser* Skrevet 3. januar 2003 #1 Skrevet 3. januar 2003 Hei Kan dere fortelle meg litt om hvordan disse hundene er! Alt dere vet! både gode og dårlige sider! Tusen hjertelig takk Klem fra *Perser*
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2003 #2 Skrevet 3. januar 2003 Jeg vet ikke så mye om denne rasen, men på denne siden finner du kanskje litt: http://www.taspitir.no/papillon1/n_pindex.html Klem
Gjest *Perser* Skrevet 3. januar 2003 #3 Skrevet 3. januar 2003 Takk for linken, det stod en god del nyttig ting der ja Tusen takk Klems
monja Skrevet 3. januar 2003 #4 Skrevet 3. januar 2003 Hei på deg! Hadde papillon i 9 år jeg så jeg kan kanskje være kvalifisert til å skrive noen ord Gode sider:- Utrolig tillitsfull overfor eierne sine - Lett å dressere og lydig hunderase (iallefall var min det) - Liten og nett - klatrer ikke oppå bordene iallefall - Min vovve var egentlig bare kos fra begynnelse til slutt.... Dårlige sider: - De er ganske "bjeffete", og setter seg i respekt med å bruke kjeften. Dette kan man ta av dem, delvis så de ikke labber rundt og bjeffer i hagen hele dagen... Min hund var glad i barn, men jeg hadde dem aldri alene med han. I og med at han er så liten kan han føle seg truet og bli ganske voldsom for å forsvare seg. Han var også umåtelig glad i å kjøre bil. Sa man "bil" eller "tur" ble han helt tullete. Fikk ofte være med på steder vi kunne slippe han løs..... Han var kosete - lå ofte sammen med meg på sofaen eller i fotenden på senga da jeg bodde hjemme. Skal du skaffe papillon gjør du et godt valg - det mener nå jeg. In loving memory of Kasper......som ble 9 år.
Gjest *Perser* Skrevet 5. januar 2003 #5 Skrevet 5. januar 2003 Tusen takk Monja Jeg håper at jeg blir like heldig som deg Kjempe trist at kasper ikke er hos deg lenger :cry:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå