Thomasine Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 I forbindelse med den forrige pollen - når på året man fyller - tenkte jeg det ville vært lettere å se hvor mange av hvert stjernetegn det er her inne på en poll/statistikk... Til de som ikke bryr seg nevneverdig om stjernetegn og denslags , men likevel vil stemme kan dere finne ut hvilket tegn dere er f.eks. her: http://www.tarotsiden.no/stjernetegn.htm By the way - jeg er LØVE!!
Snasen Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 (endret) Kan du legge til avstemmningen "Vet ikke"... Sånn at jeg også kan stemme? Ja, først nå så jeg linken din TS. Asså. Jeg vet det fortsatt ikke. Endret 3. august 2006 av Sexy C
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Rart hvordan mange løver her inne gjør et nummer ut av at de er født i løven "Jeg er LØVE!!" Akkurat som om DET er noe å juble for.
Snasen Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 Rart hvordan mange løver her inne gjør et nummer ut av at de er født i løven "Jeg er LØVE!!" Akkurat som om DET er noe å juble for. ← Jeg har ascendanten min i løven. Mer vet jeg ikke asså. Vet ikke hva det vil si, men ei sa det til meg en gang. Jeg er jammen meg kewl.
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 3. august 2006 #5 Skrevet 3. august 2006 Jeg er født i vekten, å jeg er nok en typisk vekt
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #6 Skrevet 3. august 2006 Jeg har ascendanten min i løven. Mer vet jeg ikke asså. Vet ikke hva det vil si, men ei sa det til meg en gang. Jeg er jammen meg kewl. ← Du er iallefall teit nok.
Snasen Skrevet 3. august 2006 #7 Skrevet 3. august 2006 Du er iallefall teit nok. ← det der er jævlig dårlig gjort å si. SKJØNNER DU IKKE AT FOLK HAR FØLELSER MENNESKE???
Arkana Skrevet 3. august 2006 #8 Skrevet 3. august 2006 Rart hvordan mange løver her inne gjør et nummer ut av at de er født i løven "Jeg er LØVE!!" Akkurat som om DET er noe å juble for. ← Så det å si "jeg er løve" er altså å gjøre større nummer av stjernetegnet sitt enn å si "jeg er vekt" eller "jeg er jomfru"?
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #9 Skrevet 3. august 2006 Så det å si "jeg er løve" er altså å gjøre større nummer av stjernetegnet sitt enn å si "jeg er vekt" eller "jeg er jomfru"? ← Men har jeg sagt det da du? Du får registrere hvordan ting skrives. Ala. "Jeg er ekte løve", "Jeg er LØVE!!" osv. Jmfr. en annen tråd her inne hvor det blir spurt om hvilke måned en er født i. Såvidt jeg har sett er det ingen som skriver jeg er EKTE vær eller jeg er KREPS!! Bare litt morsomt å registrere, passer jo forøvrig fint til løvens pompøse og selvdiggende vesen
Arkana Skrevet 3. august 2006 #11 Skrevet 3. august 2006 Vel, jeg er løve, men jeg ville vel ikke kalle meg "ekte" løve. Føler meg nesten som en omvendt løve, jeg som er stille og innadvendt. Samboeren min er også løve, og han er også "omvendt" slik som meg. Men jeg ser ingen problemer med at folk beskriver seg selv som "ekte løver", det sier jo noe om hvem de er. Jeg tror flere vet de typiske egenskapene til en løve enn til f.eks. vannmann eller jomfru. Hadde noen sagt de var "ekte kreps" eller "ekte skorpion" hadde jeg ikke ant hva de snakker om.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #12 Skrevet 3. august 2006 Og jeg er en TYR- det er det ikke tvil om!
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #13 Skrevet 3. august 2006 Vel, jeg er løve, men jeg ville vel ikke kalle meg "ekte" løve. Føler meg nesten som en omvendt løve, jeg som er stille og innadvendt. Samboeren min er også løve, og han er også "omvendt" slik som meg. Men jeg ser ingen problemer med at folk beskriver seg selv som "ekte løver", det sier jo noe om hvem de er. Jeg tror flere vet de typiske egenskapene til en løve enn til f.eks. vannmann eller jomfru. Hadde noen sagt de var "ekte kreps" eller "ekte skorpion" hadde jeg ikke ant hva de snakker om. ← Jeg ser heller ingen problemer med å betegne seg selv som ekte løve. Det har jeg heller ikke sagt andre steder i denne tråden. Jeg bare assosierer det derimot med de typiske karakteristika på folk som er født i løvens tegn, dvs. de litt mindre tiltalende sidene; de er gjerne stolte og begeistret for å vise frem seg selv. Det holder ikke for de å si "jeg er løve", neida, de er LØVE!! de Skjønner du hvor jeg vil hen? Det er muligens ikke så rart at flere vet hva som kjennetegner en løve, kontra f.eks. en fisk. De som er født i løven er jo mer enn villige nok til å utbasunere i hytt og pine om alle de gode egenskapene sine. De tror de er konger og dronninger av zodiaken, men så feil kan man faktisk ta Når det gjelder personlighet sier ascendanten mer om deg enn selve soltegnet ditt (løven), så det kan jo være at du kjenner deg mer igjen i beskrivelsen av ascendanten din enn løven.
Svart Katt Skrevet 3. august 2006 #14 Skrevet 3. august 2006 (endret) Jeg er en ekte JOMFRU!! Endret 3. august 2006 av Svart Katt
Cuba Skrevet 3. august 2006 #15 Skrevet 3. august 2006 Jeg er 100% LØVE!!!! Weeeehiiiiii!!! Kunne ikke vært mer stolt!!! Men jeg er løve assa..
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #16 Skrevet 3. august 2006 Forøvrig er det også typisk løve å bli fornærmet over småting
Cuba Skrevet 3. august 2006 #17 Skrevet 3. august 2006 Forøvrig er det også typisk løve å bli fornærmet over småting ← Hva f**** er det du snakker om??? Hihi..
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #18 Skrevet 3. august 2006 Hva f**** er det du snakker om??? ← Det der
Cuba Skrevet 3. august 2006 #19 Skrevet 3. august 2006 Og hvilket stjernetegn er så du Gjest? Skjønner-aldri-en-spøk/ironi-stjernetegnet?
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #20 Skrevet 3. august 2006 Og hvilket stjernetegn er så du Gjest? Skjønner-aldri-en-spøk/ironi-stjernetegnet? ← Kanskje det er du som har dårlig utviklet evne til å la din ironi bli overgått av andres ironi? ..Og jeg, jeg er født i jomfruen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå