Gjest Gjesta Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/08/03/472919.html Godt at noen tar saken. Og veldig greit at andre tar bilde av det. Det er foreløpig ikke kjent om dette er en ordentlig agurknyhet eller om vi snakker mer Gullbrødsize.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Dagbladet tok også ansvar og lagde en avstemning, meget bra.
Gjest Gjesta Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Dagbladet tok også ansvar og lagde en avstemning, meget bra. ← Mye tyder på at Keiser James har sommerjobb der.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 Jeg visste det var bruk for han en plass.
Gjest Gjesta Skrevet 3. august 2006 #6 Skrevet 3. august 2006 Make love, not war! ← Ja, ordene "blow him away" gir en mer sympatisk betydning i denne russerinnens utgave enn i Midtøstens variant.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 3. august 2006 #7 Skrevet 3. august 2006 From Russia to make love. The answer my friend, is blowing in the....nuvel.
Gjest King James Skrevet 3. august 2006 #8 Skrevet 3. august 2006 Mye tyder på at Keiser James har sommerjobb der. ← haha....Nei jeg jobber som feltarbeider på en arkeologisk utgraving.
Far til 2 Skrevet 3. august 2006 #9 Skrevet 3. august 2006 Kansje ferien blir lagt til Russland neste år. Det er jo mulig dette er "helt vanlig" der borte ;-)
Gjest King James Skrevet 3. august 2006 #10 Skrevet 3. august 2006 Det er faktisk helt vanelig...På alle flybusser i Russland er det kvinner som står klar for og gi litt oral nytelse
Gjest Chrizzy Skrevet 3. august 2006 #11 Skrevet 3. august 2006 Ha ha De hørtes så uskyldige ut. Det hadde blitt bra mye oppstyr om de gjorde det på en buss i Russland også! Jeg har vært på mange busser i Russland
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 3. august 2006 #12 Skrevet 3. august 2006 Det er faktisk helt vanelig...På alle flybusser i Russland er det kvinner som står klar for og gi litt oral nytelse ← Skippergata ligger fortsatt i Oslo, Norge.
Buster Skrevet 3. august 2006 #13 Skrevet 3. august 2006 Merkelig nok har jeg faktisk selv sett unge russere som var veldig frigjorte, og snakker da ikke om prostituerte eller slikt. Dette var på Gardermoen slik at VELDIG mange kunne sett dem, men om noen så vet jeg ikke. Jeg så dem og det plaget meg faktisk ikke i det hele tatt. Kanskje fordi de begge var det man kan kalle pene mennesker som tydeligvis hadde vært lenge borte fra hverandre.
Gjest Chrizzy Skrevet 3. august 2006 #14 Skrevet 3. august 2006 Jo mange er kanskje mer frigjorte. Jeg husker godt på et kaffeselskap her, da en "eldre" dame satt og var helt rysta, fordi russejentene barberte seg en viss plass, da de vasket seg etter å ha vært i bassenget
mr. louis Skrevet 3. august 2006 #15 Skrevet 3. august 2006 Ha ha De hørtes så uskyldige ut. Det hadde blitt bra mye oppstyr om de gjorde det på en buss i Russland også! Jeg har vært på mange busser i Russland ← Hehe. Jeg har vært på noen flyplasser i Russland, ble en gang sittende fast i seks døgn på en flyplass utenfor, eller innenfor, alt ettersom, Moskva. Og de, russerne var så j*vla sure og sinte, ingen russerinner som ville gi noen gratis blow-job der nei. Har de blitt litt blidere med åra tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå