Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Har videobutikker utleie av hele sesonger av tv-serier? For eksempel på video nova? Det burde jo være mulig, men da trenger jeg lenger leietid enn ett døgn da... Finnes det,og hvilke serier eventuelt?
Sarah Salamander :-) Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Har videobutikker utleie av hele sesonger av tv-serier? For eksempel på video nova? Det burde jo være mulig, men da trenger jeg lenger leietid enn ett døgn da... Finnes det,og hvilke serier eventuelt? ← Jeg har sett video butikker i Bergen som har hatt noen få serier til utlån. Eks Band og Brothers eller 5ive hours to midnight (forøvrik en kjempe spennende miniserie!!) disse mener jeg du får ha i 2 døgn. Ellers vil jeg anbefale å sjekke på biblioteket. Der har jeg bla lånt 6 feet under
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Har videobutikker utleie av hele sesonger av tv-serier? For eksempel på video nova? Det burde jo være mulig, men da trenger jeg lenger leietid enn ett døgn da... Finnes det,og hvilke serier eventuelt? ← På Brafilm,com kan du leie serier, og der kan du jo selv bestemme hvor lenge du vil ha de. Kan kanskje være en idé? Ellers har Video Nova endel, men der blir det jo fort dyrt å ha de i dagesvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå