Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Nå må man velge mellom Grey`s Anatomy på tv2 eller CSI (las vegas) på TVN, hvem velger du? CSI her....
Gjest Kermit Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Grey's anatomy. Men har du nettilgang, er det jo bare å se den ene på tv og laste ned den andre.
Gjest Gus Skrevet 3. august 2006 #7 Skrevet 3. august 2006 Ja takk, begge deler. Ser på den ene og tar opp den andre.
Malama Skrevet 3. august 2006 #9 Skrevet 3. august 2006 Jeg har aldri sett CSI, så valget er lett. Tirsdagskvelden er reservert TV2, uansett. Jeg ser GA. Også har ikke vi pr i dag muligheten til å ta opp noe annet enn vi ser, pga måten signalene må tas inn på tv'n vår, grunnet antenne, fjernkontroll, søkemuligheter etc (noe kluss med at vi ikke har den originale fjernkontrollen, og derfor ikke kan søke inn kanaler på tv'n, men vi kan gjøre det på videoen, så vi skifter kanal på videoen, og har tv'n alltid på "videokanalen") Men dette er ikke noe stort problem for meg. Ettersom jeg aldri har sett CSI.
¤ananas¤ Skrevet 3. august 2006 #10 Skrevet 3. august 2006 Ser CSI.. Har sykehusangst, så sånne serier som GA er ikke noe for meg..
Cherie Skrevet 3. august 2006 #11 Skrevet 3. august 2006 (endret) Ser csi vel ...GA går jo uansett i reprise. Endret 3. august 2006 av Cherie
iss Skrevet 3. august 2006 #12 Skrevet 3. august 2006 CSI, men det er mer fordi sambo liker den serien. Er nesten det eneste han ser på... Så jeg får være snill
Gjest Virvel Skrevet 3. august 2006 #13 Skrevet 3. august 2006 I ekte Ole Brumm-ånd: Begge deler. :-D Ser GA "live", tar opp CSI.
Malou Skrevet 3. august 2006 #15 Skrevet 3. august 2006 Jeg behøver ikke ta valget, men skulle jeg tatt det hadde jeg helt klart valgt Grey's Anatomy.
Gjest Malina Skrevet 3. august 2006 #17 Skrevet 3. august 2006 CSI klarer jeg ikke se på. Får ikke sove etterpå.... Så, valget er enkelt her i gården; Grey`s Anatomy! Elsker slike serier!
Krista83 Skrevet 3. august 2006 #18 Skrevet 3. august 2006 CSI er det som vises på tv her i huset. Men da bare las vegas...
Bobeline Skrevet 3. august 2006 #19 Skrevet 3. august 2006 Hvis jeg absolutt må velge, vet jeg ikke hva det blir til... Jeg laster ned begge deler, og ser det også på tv'n... Er med andre ord litt av en tvslave. Men det blir CSI Las Vegas på tv, og reprise av Grey's Anatomi noen dager senere...
Fashion.Faux.Pas Skrevet 4. august 2006 #20 Skrevet 4. august 2006 Grey's anatomy. Leger er hotte! (Du hørte det her først) :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå